hallo cp'ers zouden jullie scripts of ideen willen posten zodat ik mijn crime kan uitbreiden want op dit moment ben ik idee loos.
mvg,ssjharry
hallo cp'ers zouden jullie scripts of ideen willen posten zodat ik mijn crime kan uitbreiden want op dit moment ben ik idee loos.
mvg,ssjharry
het lijkt me sterk dat mensen goeie idee'en gaan posten want die kunnen ze zeker zelf gebruiken om hin crime game uniek te houden.
en heb je een voorbeeld van je game want ik weet niet precies wat het moet inhouden :).
criminolz v3 gebruik ik
Ik denk zelf niet dat mensen scripts online gaan zetten, want er is al 1 topic open volgens mij ook over criminolz, en als iemand iets unieks heeft gemaakt wat criminolz zel nog niet heeft gaan ze dat denk ik zkr niet hier plaatsen:D
Het is goed bedoeld maarjah
Mvg: Mitch
daarbij heb je ook pas 16 posts dus laat eerst zelf maar wat werk zien hier.. Het werkt hier niet zo dat als iemand wat vraagt het gelijk voor het oprapen ligt(misschien als je er een budget voor hebt wel)
Per stad/land soort bestuur maken.
zodat 1 iemand burgemeester/president kan zijn.
Mischien iets met een vorm van bestuur.
( democratie dictatuur etc ) die dan bepaalt hoe hoog belasting is, hoe zwaar de straffen/boetes zijn en hoe veilig alle banken ( bijv lagere kans om in te breken ergens bij een dictatuur omdat er overal militairen zijn ).
Anders een heel uitgebreide familie script doet het altijd goed.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!