Ik heb net Criminolz online gezet op me site alleen krijg ik dit
onlinevoorbeeld: http://www.secret-gangsters.nl
Kan er misschien iemand zeggen wat ik fout doe!
Ik heb net Criminolz online gezet op me site alleen krijg ik dit
onlinevoorbeeld: http://www.secret-gangsters.nl
Kan er misschien iemand zeggen wat ik fout doe!
Je moet chmodden
je moet een bepaalde mob chmodden naar 777 heb je dat gedaan? welke map zal ik even voor je opzoeken
wat?? in welke map!
doe maar rustig ik zeg toch dat ik het ging opzoeken je moet de map "compiled" chmodden naar 777 INCLUSIEF DE BESTANDEN DIE ERIN ZITTEN
tip lees de readme is daar staat het ook in trouwens
complid ofzo en dan alle pagina's die in die map staan
En waar staat chmodden
licht eraan welk ftp programma je gebruikt meestal is het zo rechtermuisknop en dan bestandsrechten
filezilla(a)
Typisch weer een geval van start geen crime want je weet er zelf niks van. Er is een Readme file inbegrepen tijdens dat je de source download. Daarin staat volledig uitgelegd wat er dient te gebeuren. Indien je deze stappen niet kan volgen is het dus ook zeer aangeraden geen eigen crime te starten. ** ween ween **
Veel succes! :S:S
Rechtermuisknop --> Bestandsrechten --> 777 --> Op alle bestanden en submappen etc toepassen
Finished!:D
Ik weet het wel maar daar staat dat nergens in:(
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.09.09 19:49:21:
laat maar:S
Ik zet me vorige online dit script is zo niks aan (xD)
mischien handig dat je even meld welk ftp programma je gebruikt want zo kunnen wij ook niks
Filezilla stata er -.-
dat is simpel toegeven volg die stap van alex op en het werkt.
Via je direct admin kan je het ook doen
Lees meer boeken over programmeren enzo
Kan je nog veel bijleren!
Gebruik SmartFTP als je er echt niet uitkomt. Vind ik persoonlijk handiger en overzichtelijker.
Ook is je huidige source illegaal dus ik zou maar snel weer naar Criminolz overstappen ;).
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!