Beste,
Bij deze wil ik een leuke maar effectieve manier van het designen onder de aandacht brengen, dit wil ik doen doormiddel van een contest te houden, waarbij iedereen vanuit een deels gemaakt design het verder uit moet werken toch een compleet design.
Waar start ik mee?
Je start met een design wat ik al voor een deel heb ontworpen.
Het Design:
Voorbeeld
Download & Start !
Download Pattern (Nodig!)
Verwijder achter .pat het volgende (.exe). Dit stelt de pattern weer in werking. Maar anders kon de pattern niet zo gedownload worden.
Waarom zou ik meedoen?
Waarom je zou meedoen is een goeie vraag. Natuurlijk omdat als je designen leuk vindt je meer ervaring op kunt doen, en kijken wat je skills zijn op het design gebied. Door een getalenteerde jury zal de designs nagekeken worden en zullen ze een cijfer krijgen.
Jury Gezocht!
We zoeken momenteel 2 jury leden die willen helpen aan het controleren en het raten van een design die vervolgens een cijfer krijgen.
Wat als ik het hoogste cijfer heb?
Dan mag je heel trots op jezelf zijn;), het is voor de fun. En voor de ervaring, dus het is totaal aan jou de keus of je mee wilt doen of niet;)
Om het toch aangenaam te maken, is diegene met het hoogste cijfer een prijs. Deze prijs is: 1 Jaar gratis adverteren op Winkaartjes.nl (Binnenkort nieuwe lay-out hoor!)
Afmeting: 468 x 60
Spelregels:
1. Het design moet 1000 px X 1000 px blijven!
2. Het start gedeelte mag niet verwijderd of veranderd worden.
3. Het mag geen illegale of discriminerende content bevatten.
4. Afgemaakte designs mogen alleen in dit topic geplaatst worden indien er een copyright teken op staat. (Dit om diefstal etc te voorkomen)
Einde inzendingen:
Er kan tot 25 September mee gedaan worden, en dienen uiteraard ook alle designs binnen te zijn.
Graag in een privebericht ook even de link naar het design te geven, indien je hem niet in het topic wilt plaatsen.
Veel succes!
Voor overige vragen neem even contact op via een privebericht.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter(L)