Zie het nieuwe topic!
DPad.nl Crewleden
- Lodewijk
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik heb wel enige interesse maar kun je iets duidelijker zijn over de taak columnist, is dit om de 2 weken een column schrijven of om de maand?
-
Het ligt er natuurlijk aan wat je zelf wilt, maar ik verwacht van elke redacteur gemiddeld 1 groot artikel per maand, waaronder dus ook Columns. Als je het sneller kan, is dat mooi meegenomen. En ik maak er geen probleem van als je eens een keertje een week vertraging hebt.
DPad wordt grotendeels onderhouden door Nederlandse en Belgische scholieren, en mede daarom stellen wij ons als crew flexibel op. Ik ondervind ook elk kwartaal op school diverse drukke proefwerk weken, en ik maak geen enkel probleem van eventuele tijdelijke afwezigheid.
-
Naam: Alex Ruter
Nicknaam: alexruter
Leeftijd: 19 jaar
School / Werk: VMBO Handel & Administratie Diploma Behaald. Werk nog op zoek.
Gewenste takenpakket: Moderator
Welke spel computers heb je in je bezit?: America's Army 2 & 3. H.A.W.X. Speel haast nooit spellen, maar ben wel altijd op de hoogte van spellen.
Motivatie & Eventuele ervaring: Moderaten lijkt me wel leuk. Ik vindt het altijd wel gezellig om in een leuke crew de website te laten draaien naar behoren. Ook ben ik sociaal tegenover de leden en altijd leden gericht. Dan kan je denken aan: Hulp bieden, kennis maken. Plezier.Graag zou ik nog wel wat meer informatie willen ontvangen wat u verwacht van een moderator.
-
Naam: Maikel van Leeuwen
Nicknaam: Maikel
Leeftijd:16
School / Werk: Ict beheer bol niv.3
Gewenste takenpakket:Moderator
Welke spelcomputers heb je in je bezit? Psp, PC
Motivatie & Eventuele ervaring: Ik vind het leuk om een oogje in het zeil te houden
Alles wat je daarnaast nog nodig vindt om ons ervan te overtuigen dat we jou moeten hebben! Denk hierbij aan bijv. een nieuwsbericht of recensie. n.v.t -
@ Alex & Maikel: zou je je sollicitatiebericht kunnen mailen naar beheer [at] dpad [dot] nl? Dan kunnen we via de mail de belangrijke dingen bespreken. Bedankt!
Voor iedereen: de algemene taak Moderator lijkt mij in principe duidelijk. Je bent elke dag geregeld op het forum aanwezig, je zorgt dat de leden geen regels overtreden en indien nodig grijp je in. Daarnaast zorg je voor activiteit op het forum: je start nieuwe, nuttige onderwerpen en je houdt de oude actief.
-
Naam:
Hierbij mijn inzending dan maar ;).Nicknaam: Dein
Leeftijd: 16 (bijna 17)
School / Werk: School, het enigste waar ik het drukste mee zal zijn, zijn tekeningen die ik moet maken(constructie tekeningen) op grote bladeren dus geen A4 ;).
Gewenste takenpakket: Columnist, Moderator
Welke spelcomputers heb je in je bezit? PSP, Playstation 1 (ja lekker old skool), PC/Laptop
Motivatie & Eventuele ervaring:
Zeer actief, veel vrije tijd(die ik graag ergens nuttig wil insteken), ik heb al vele blogs gehad maar werden nooit wat omdat ik te aan promotie deed, waarom columnist, gewoon ik kan wel over een bepaald onderwerp heel veel tekst creëren met weinig spelfouten.
Ben ook zeer gedreven in mijn werk, dus hou meestal wel lang iets vol.Indien je meer vragen hebt over mij of iets dergelijks stel ze gerust via PB :).
-
email verzonden.
-
Ik heb inmiddels diverse mails ontvangen, op welke ik morgen zal reageren. Ik wil aan de mensen die in dit topic staan, maar nog niet gemaild hebben, vragen alsnog hun sollicitatie-informatie op te sturen naar het inmiddels bekende emailadres beheer [at] dpad [dot] nl. Dit zodat het over-en-weer sturen van informatie wat soepeler verloopt, en niet afhankelijk is van het PB-systeem van CP.
De vacature staat natuurlijk nog steeds open voor geïnteresseerden!
-
Naam:
Nicknaam: Schwarzkopf
Leeftijd:16
School / Werk: Grafische communicatie en multimedia
Gewenste takenpakket:old-skooler
Welke spelcomputers heb je in je bezit?PS3/ NES/WII/ipod touch /pc /PS2 /nds/psp/gameboy advance/gameboy color
Motivatie & Eventuele ervaring:Hou veel van gamen ga naar vele game-events / heb vele artikelen geschreven als hoofdredacteur bij http://mag3.be/ -
Vooral de Moderator functie is hier erg in trek, maar ook voor de functie van bijvoorbeeld Redacteur zijn nog genoeg plekken beschikbaar. Wie wil? Onthoud dat ik zelf ook te maken heb met de drukte van alledag, en daar heb ik samen met de crew groot begrip voor. Het moet namelijk wel leuk blijven, nietwaar?
-
Mijn solicitatie post staat in dit topic ( voor old-skooler)
-
Naam: Cas van Dongen
Nicknaam: Cas
Leeftijd: Bijna 15
School / Werk: 3Vwo
Gewenste takenpakket: Redacteur
Welke spelcomputers heb je in je bezit? Ps3, Ps2, Ps1, Iphone, En oudere spelcomputers als Gameboys etc Ds
Motivatie & Eventuele ervaring:
Lijkt me leuk om eens iets anders te doen dan ontwerpen.
Ik volg ieder Ps en Xbox nieuws op de voet, en koop altijd de nieuwste games. Ik spreek abn, en kan goed een verhaal in elkaar zetten. -
lodewijk bekijk je pm's
-
PM's bekeken. Schwarzkopf is inmiddels crewlid, maar er nog steeds ruimte voor anderen!
-
Beetje laat misschien qua reactie maar ik kan misschien wel game reviews doen in me vrije tijd. Ben momenteel bezig met Mini Ninjas wat een wel lachen spel is. Heb me in ieder geval al geregistreerd
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!