Beste leden,
Ik ga binnenkort op maat een paar kleine websites bouwen voor een specifieke doelgroep: mensen met vrij weinig kennis van ICT.
Het is hierbij in belang dat ze de teksten op hun website kunnen aanpassen, dus een kleine CMS moet aanwezig zijn. Verder hoeft het allemaal niet zo uitgebreid.
Nu is Wordpress natuurlijk een optie, echter heb ik daar zelf niet zo heel veel ervaring in en ik ga op termijn wel custom PHP scripts moeten opleveren. Daarnaast is Wordpress natuurlijk vrij groot en ben ik bang dat men er verdwaald in gaat raken dan wel settings gaat slopen.
Ik ben benieuwd wat jullie mening (of ervaring) over deze situatie is - een hele kleine CMS bouwen die eigenlijk puur en alleen pagina management bevat, of toch de websites bouwen in Wordpress en dan maar even door bikkelen met de custom scripts en uiteraard de op maat gemaakte bootstrap layouts? Ik wil namelijk geen nee verkopen, het geen
waar ik wel bang voor ben gezien mijn fragiele kennis van Wordpress op het gebied van custom scripting. Bij een eigen kleine CMS kan ik alles doorknallen en zelf inrichten, maar zit je natuurlijk weer in het onderhoud en in het maken ervan.
Ik hoor het graag!