Problemen na migratie

  • Dit hebben ze wel aangekondigd maar ik zou er volgens hun geen last van mogen hebben. Inmiddels hebben ze de koppeling hersteld maar moet ik bij Weebly mijn domein opnieuw instellen en dat gaat niet want daar is in de tijd ook het een en het ander veranderd. Eerst was het zo dat je je eigen domein gratis kon koppelen nu moet je daar een abonnement voor hebben.


    Kun je met je DSN en voor zorgen dat je domein naar het naam.weebly.com domein wijst maar dan wel in de adres balk eigennaam.nl weergeeft?

  • Uhm, is je domeinnaam dan intussen ook veranderd?

    Kun je met je DSN en voor zorgen dat je domein naar het naam.weebly.com domein wijst maar dan wel in de adres balk eigennaam.nl weergeeft?

    Geen idee. Dit zal mede afhangen van hoe de koppeling werkt? Wat kost een abonnement? En kun je dit niet gewoon doorberekenen aan de persoon voor wie je het beheer regelt? Het is waarschijnlijk niet voor niets een betaalde dienst tegenwoordig. Dit geeft je mogelijk ook zekere privileges, als je iets betaalt kun je waarschijnlijk ook enige service verwachten.


    Of je zou de vraag bij Weebly neer kunnen leggen als er inhoudelijk niets veranderd is. Maar ik weet niet of zij veel moeite willen besteden aan de case van iemand die gratis gebruik maakt van een dienst :).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!