Betaal systeem

  • Beste ICT-Scripters,


    Ik heb "een" Banditi source gedownload en ben daar nu op aan het werk. Ik moet wel zeggen dat ik geen topper in scripten en die soort zaken. Maar wie niet probeert zal het ook nooit lukken. Nu hang ik wel een beetje vast. Ik wou dus het betaal systeem veranderen zodat moesten er ooit mensen callcredits kopen het geld wel naar mij toe zou komen en niet de maker van de source. Ik ben nu al een tijdje opzoek naar hoe ik dit kan wijzigen maar ik kom er maar niet wijs uit. Ik ben vooral al opzoek geweest in het bestand buycredits.php maar daar vind ik precies niet veel. Is er iemand die me hier wat meer uitleg kan geven zodat ik verder kan proberen en experimenteren?
    Alvast bedankt!


    Mvg,
    Nick

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Normaal moet je gewoon een 5 a 6 cijferige ID aanpassen naar jouw Mollie ID.

    Dat zou dan mijn partner ID zijn? Die bedrijfsgegevens moeten ook ingevuld worden voor ik ook maar iets kan ontvangen?


    En heb je ook een idee of ik in het juiste bestand aan het zoeken ben? "buycredits.php"?


    Dankjewel! :)

  • Oke! Dankjewel voor je tijd en moeite! :)
    Ik hoef dat dan enkel aan te passen naar mijn layout code? Of klanten code?


    Ik zie hier ook deze lijn:

    PHP
    new Ajax.PeriodicalUpdater('ajax_targetpay', 'http://www.maffiazi.nl/ajax/targetpay.php?code=615158&country=NL',

    Daar zie je een linkje instaan, trouwens ook niet eens linkend aan mijn spel. Maar in die link zie ik nog een andere code in staan. Moet ik daar ook iets aan wijzigen?

  • Ik heb even door je script gekeken maar het is niet heel goed gescript ben ik bang. Als je echt wilt leren scripten kan je denk ik beter beginnen met een andere source (of koop een boek over scripten in PHP en leer het gelijk goed). Er zitten in de source wel meer links die niet naar jouw site toe gaan, die zul je dus allemaal nog even moeten aanpassen ;)

  • Ik heb even door je script gekeken maar het is niet heel goed gescript ben ik bang. Als je echt wilt leren scripten kan je denk ik beter beginnen met een andere source (of koop een boek over scripten in PHP en leer het gelijk goed). Er zitten in de source wel meer links die niet naar jouw site toe gaan, die zul je dus allemaal nog even moeten aanpassen ;)

    Heb ik ook al gemerkt. Dankje voor de tips maar ik ga denk ik toch verder met Banditi want ik zie mezelf niet voor een boek zitten of werken aan een source die me niets interesseert. Ik haak al heel snel af dan. :P Toch bedankt voor de tip! :)

  • Heb ik ook al gemerkt. Dankje voor de tips maar ik ga denk ik toch verder met Banditi want ik zie mezelf niet voor een boek zitten of werken aan een source die me niets interesseert. Ik haak al heel snel af dan. :P Toch bedankt voor de tip! :)


    Waarom begin je dan niet aan Criminals blue - revamped deze source? Dit is wel een iets andere source maar maffia game. Deze bevat een stuk minder lekken en is veel beter geprogrammeerd. Ook makkelijker om mee in te stappen.

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Waarom begin je dan niet aan Criminals blue - revamped deze source? Dit is wel een iets andere source maar maffia game. Deze bevat een stuk minder lekken en is veel beter geprogrammeerd. Ook makkelijker om mee in te stappen.

    Toch bedankt maar ik heb meer iets met Banditi. Het ziet er wel een leuke source uit maar toch. :P

    Nu is het de vraag of die de code gaat snappen je al de tijd niet wilt nemen om het te leren .. lol ..

    De tijd niet wilt nemen op de taal te leren? Omdat ik niet saai achter een boek wil gaan zitten? Wel nee doe mij maar de praktische kant van dit verhaal. Ook al moest de "praktische kant'" langer duren voordat ik de taal onder de knie zou krijgen, kan me vrij weinig schelen en is dat mijn probleem. Ik vind het enorm belangrijk om plezier in dingen te hebben want anders hoeft het ook niet voor mij. En ja ik heb er plezier in om de zaken uit te vogelen en vordering in het script te zien, dit hoeft daarom ook niet altijd meteen te zijn. Dit ga ik niet hebben achter een saai boek hebben. Maar toch bedankt voor je reactie.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!