Mijn vista style layout.
Jullie windows 7 topic bracht mij op een idee
Graag wat commentaar/suggesties.
Grtz
Lars
reageer zo:
Cijfer:
Verbeterpunt:
Suggestie voor layout.:
Mijn vista style layout.
Jullie windows 7 topic bracht mij op een idee
Graag wat commentaar/suggesties.
Grtz
Lars
reageer zo:
Cijfer:
Verbeterpunt:
Suggestie voor layout.:
Cijfer: 6,5
Verbeter punt: gebruik de echte vista iconen
Suggestie voor lay-out: mischien de vormen van de content realistischer maken net als vista
Cijfer: 3/15
Verbeterpunt: kleuren, icoontjes en het plaatsen van objecten
Suggestie voor layout.: zorg ervoor dat alle maaten kloppen, bovendien mag je de icoontjes van vista niet gebruiken, dit zul je dus anders moeten oplossen. Verder zie ik alleen een zwart vlak als content, ik denk dat dit nog niet af is? want het iet er niet uit. je kunt lorum ipsum als opvultekst gebruiken
Ik zie hier eigenlijk niks van Vista, alleen de achtergrond is van vista:S en de icoontjes zijn gedownload van een tutorial die ik ken. Wat was die site ook alweer, was daar laatst namelijk nog naar op zoek:P
Cas: Over welke kleuren gaat het? Icoontjes van vista gebruiken is inderdaad niet legaal. Dit zijn gewoon gratis stock icons. Bedankt voor opmerking kan ik wat me :cheer:
Ohhja en wat met plaatsen van objecten?
@malliet: De achtergrond is niet van vista maar van mij Icons zijn stock icons
niks tut. En het menu moet enige effecten bevatten van het windows 7 tab gedoe
Nog iets ga a.u.b. niet mijn lay proberen zwart te maken. Kan ik niet echt waarderen 8-)
@deathkill:
Welke vormen bedoel je?
Versie 1.1 :
[offtopic] lars1134
Geweldig dat mijn screenshot nu ook hier geplaatst wordt :') Kun je onderaan nog wel een torrent zien xd[/offtopic]
Sorry dat ik het zeg maar hij lijkt er totaal nog niet op. Het beste wat je kan doen is op deviantart kijken naar vista style dingen bij de resources. Waarschijnlijk vind je daar dan ook wel een goed scherm en kun je de rest daar op baseren inplaats van wat je nu hebt.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!