hey
sins gisteren ben ik bezig met een website waar mensen mijn banner kunnen kopen etc de url is
wolfdesign.streetmafia.nl
graag raten 1/10
en tips
hey
sins gisteren ben ik bezig met een website waar mensen mijn banner kunnen kopen etc de url is
wolfdesign.streetmafia.nl
graag raten 1/10
en tips
Je kan designen, maar gebruikt een gratis template?:O
EDIT: En de banners die op je banner pagina staan zijn ook niks. De eerste banner gebruikt alleen maar een simpele plaatje van Planetrenders (deze: http://planetrenders.net/renders/displayimage.php?pos=-45489) die ik toevallig ken en de 2de zit maar een klein iets op.
Dit is geen commentaar, maar kritiek waarmee je iets kan: Ga eerst nog rustig Photoshop leren, tuts volgen etc. voordat je met het echte werk begint.
Topic sluiten a.u.b, is weer belachelijk makerij van zichzelf. Gratis template van freetemplates.com...
ja en ik plaats die meer als test die onderste is better gelukt die laat ik denk staan ben nu mooi'n plaatjes aan het kopen :cheer:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.08.09 17:03:26:
Citaat van alexruterTopic sluiten a.u.b, is weer belachelijk makerij van zichzelf. Gratis template van freetemplates.com...
mag ik vragen waar dit op slaat ik vraag om tips en dan krijg ik dit ik geef tog geen layout uit alleen banners kom op zeg!
Inderdaad, de layout maakt niets uit, maar laat dan wel de copyright van de maker staan of een linkje ergens, dit is niet erg netjes ?!
Verder raad ik je aan je slogan aan te passen: "Uw banner op maat" klopt niet geheel aangezien de banners al gemaakt zijn en niet 'op maat' zijn gemaakt.
De banners zijn trouwens heel slecht, dit kan iedereen maken met een beetje knip en plak werk ? Aan zo'n banners wil ik me geld zelfs niet aan uit geven.
De beste tip die ik je kan geven is, maak unieke banners en verkoop deze voor een vaste prijs, maar leer eerst Photoshoppen.
Van mij krijg je 2/10 (voor de moeite!).
Veel succes!
DE SITE IS NOG IN AANBOUW dit zijn meer test banners heb nog geen minuut hieraan gewerkt ja!
Als het test banners zijn waarom heb je er dan een prijs bij staan?
moet ik egt alles uitleggen!!!!!!!!!!!!!!! ik kijk of het werkt zuchtttttttttttttt
1. In je topicpost zeg je dit
Citaatsins gisteren ben ik bezig met een website...
waar ze banners kunnen kopen. Het geeft dus niet duidelijk aan of het om de banners of de website gaat. Allereerst zullen de mensen dus van de website uitgaan, aangezien daar de meeste doelen in zijn.
2. Daarnaast als je nog niet aan banners hebt gewerkt, dan vraag je er ook geen prijs voor. En laat je hem ook niet raten, een onafgewerkte site laten raten vraag dit soort reactie's op.
3. jij zegt dit:
Citaatmoet ik egt alles uitleggen!!!!!!!!!!!!!!! ik kijk of het werkt zuchtttttttttttttt
Ja, je moet alles uitleggen als je een goeie eerlijke rate voor je website wilt, vragen mensen door om hun rating te kunnen onderbouwen. (Hun mening). En om nou te zeggen om te kijken of het werkt, slaat ook nergens op. Het is logisch dat je alles test om te kijken of het werkt. Maar je laat je website daarna pas raten nadat je alles hebt getest en in elkaar hebt gezet. Daarnaast zou ik het zo doen, aangezien ik ook zo werk...
1. Alles in elkaar zetten
2. alles testen
3. Klaar!
Ik zou dus zeggen laat dit topic sluiten en kom pas wanneer je echt klaar bent. En als je banners ontwerp, zorg dan ook dat je een site ontwerpt/laat ontwerpen aangezien ene gratis template makkelijk te achterhalen is en snel te vinden, zullen mensen dus ook snel weten dat het een gratis template is. Vele mensen zullen hierop afknijpen.
Succes nog;)
Wat valt er dan te raten/checken als ik vragen mag?...
:slotje: verder geen commetaar van mij
Citaat van wolf:slotje: verder geen commetaar van mij
Dit is dus een foute opmerking, je laat je naar beneden halen. Wat wij als reactie's geven is kritiek zie dit dan ook als opbouwende kritiek waar je iets mee moet/kan doen. Ik weet zeker als je nu gewoon luistert naar de reactie's die er zijn gegeven, en als je daaraan werkt en je laat je site dan nog is raten zal je veel sneller merken. Dat je betere reactie's kan krijgen. Want nu is het echt gewoon hard gezegd: Bagger!;)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!