inlog scripts

• ik zie steeds meer inlog scripts op internet
    en het commentaar er bij blijkt
    dat geen een scripts blijkbaar goed in elkaar zit of
    uit te breiden zonder problemen
    nu ben ik op zoek naar goed degelijk inlog script waar ik verder op kan bouwen
    inlog script mag uit meerdere onderdelen bestaan admin panel
    actievatsie mail om nep account al terug te dringen
    pm message syteem profiel van gebruiker
    enz ook als ik iets niet bij wil hebben dat per onderdeel uit te halen is
    heeft iemand wat willen waar ik aan komende jaren niks meer hoef aan te doen
    layout is niet belagnrijk om dat ik dat zelf ontwerp

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • je zal altijd de komende jaren iets moeten doen. Php update vaak, moet jij maar mee updaten. Zo'n systeem dat jij zoekt is niet altijd gratis, maar je kan het ook gewoon uit een source halen. Je kan het ook laten maken op maat, maar dat kost dan ook weer geld.

• Stuur mij maar een bericht, op dit moment heb ik een standaard login panel(met leden systeem waaronder activicatie).

Ik kan eventueel die support bieden met het up to date houden van het veiligheid van het systeem, dit systeem zal nu wel zo'n paar jaar denk ik mee gaan( MySQLI OO met prepared statements).

• @Reza,

Zou je dit systeem ook willen delen voor de ICTscripters leden? zoek dit namelijk ook voor mijn eigen CMS ( liefst gratis ) dit omdat het uiteindelijk open source wordt

gr Mick

Dit laat mij nou erg lachen. Je maakt een CMS, maar het simpelste gedeelte kan je niet maken?

Anyhow, ik kom ook uit heerlen. Als je skype hebt stuur me dan een PM. Ik script je wel ff iets :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!