Ik ben voor mijn website op zoek naar dit script (Groot Inlogsysteem v2)
ik heb overal gezocht op google maar dit script is al 10 jaar oud en de links zijn allemaal verlopen.
Heb de ontwerper ook al gecontact maar die antwoord niet.
Nu is mijn vraag of een van jullie hier dit script nog heeft liggen en het met mij wil delen.
//an3s
Groot Inlogsysteem v2
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Misschien zelf een login systeem maken, niet alleen is het script al oud, maar ook super onveilig. Ik raad het sterk af te gebruiken.
-
Waarom zou je een script van 10 jaar geleden willen gebruiken? Er zijn prima moderne alternatieven hiervoor.
-
Account is niet meer ingebruik
-
je vind ook gewoon simpele tutorials erover
-
Misschien zelf een login systeem maken, niet alleen is het script al oud, maar ook super onveilig. Ik raad het sterk af te gebruiken.
Vooral dit. Tien jaar oud, dat betekent geheid dat er verouderde en daarom ook sterk afgerade code wordt gebruikt. Naast dat het verouderd is zal her zeer waarschijnlijk ook niet meer veilig zijn.
Een login script is op zich erg basis. Veel is er niet vereist. Waarom dus speciaal dit script?
Daarbij, een wijze les die ik heb gekregen van mijn opleiding. Heb je een probleem/idee? Ga dan niet meteen vereisten of oplossingen verzinnen dan wel deze direct accepteren. Alle wegen leiden naar Rome. De ene weg is beter dan de ander. Je hebt waarschijnlijk een login script nodig. Jij wilt dit oplossen met dat script. Maar waarom dat script? Wat zijn de eisen en hoe ben je dan tot die oplossing gekomen, hopelijk niet omdat je "denkt" dat dat het beste is
Kun je niet veel beter een ander script gebruiken die je desnoods dan een beetje dient aan te passen.
-
-
@Tim Ik geloof dat dat login systeem heel uitgebreid was. In ieder geval uitgebreider dan de andere gratis systemen. Je zult toch wat opties in moeten leveren, want zo'n gratis variant is simpelweg niet meer beschikbaar. (Niet dat ik weet althans)
Zijn er letterlijk tientallen, en dat zijn alleen nog maar de systemen die via composer te gebruiken zijn;
-
Als je even contact met me opneemt heb ik wel een veilig login systeem voor je. Kleine moeite! Wil je zelfs support er bij geven via skype.
geld ook voor andere die het willen hebben hoor -
zou erg waarderen
-
Als je even contact met me opneemt heb ik wel een veilig login systeem voor je. Kleine moeite! Wil je zelfs support er bij geven via skype.
geld ook voor andere die het willen hebben hoorHeb wel intressen eventueel
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!