Teampartners gezocht

  • Beste cp'er,


    We zijn opzoek naar ervaren PHP,AJAX,FLASH programmeurs die ons willen steunen van de website!
    Het is voor de site: Maffiawerk .nl (niet klikbaar maken).


    We hebben deze mensen nodig om meer opties en unieke opties op de site te krijgen zodat we meer leden op de site gaan krijgen!


    Denk jij dat je dit zeker weten wil en ook kan
    vul dan het onderstaande formulier in en we nemen contact met u op als we geinstreseerd zijn!


    PHP
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Eigen site:
    Php ervaring:
    AJAX ervaring:
    FLASH ervaring:


    Voor meer informatie mag u gewoon vragen!

  • Om even iets te zeggen, het beste is dus een contract op te stellen met Basskiller, en indien hij en/of jij minderjarig bent, het door één van je ouder te laten ondertekenen, zo heb je altijd iets in je handen wanneer er toch iets niet juist gaat(bespaard je ook veel geld uit bij een rechtzaak!). Maak ook een kopie!


    Mocht Basskiller geen contract willen opstellen of aannemen, dan is alles op eigen risico ..


    (even een tip, meer niet!)

  • Citaat van basskiller

    Ja een hele goede tip alleen ben ik niet zo met contracten.
    heb liever mensen die vertrouwen hebben en die ik vertrouwen kan!


    let op dit is je enigste kans want we willen de scripters vast in ons team hebben.


    Als jij nu al zegt dat je niet zo van de contracten bent wekt dat niet bepaald veel vertrouwen. Waarom zou je geen contract willen opstellen?

  • Zoveel werk is het niet, gewoon even een overeenkomst typen in word, en dan printen handtekening zetten inscannen en doorsturen naar de andere persoon en dan doet hij hetzelfde en stuurt jou een kopie. En klaar!


    Maar ik bekijk het nu louter zakelijk. En in het zakenleven zijn contracten nog altijd het beste wapen tegen vals spelers. En zoveel vertrouwen is er niet als je elkaar amper kent.


    Maar goed, niemand werkt voor niets, dus er moet (bijna) altijd wel iets tegenover staan, misschien reclame plaatsen of zo? Hard werk MOET ook beloond worden!

  • Admin zijn is ook werk hoor de meeste zijn niet echt blij daar mee ofzo en om bij een team te horen lijkt mij ook niet zo geweldig.


    [offtopic]trouwens waarom die site niet klikbaar maken?
    in je signature staat ie tich klikbaar?[/offtopic]

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

  • jullie hebben beide een punt contract is altijd goed maar als je een beetje kan scripten kan je bij "contractbreuk"een hele site gaan platleggen tot een betaling natuurlijk he want je hebt nu eenmaal alle adminrechten om de site draaiende te houden maar goed ik pas zowieso ben al druk zat :P

  • Citaat van basskiller

    omdat je dan allemaal papieren moet bewaren...
    moet ondertekenen ...


    Dat wekt JUIST zekerheid en vertrouwen op....

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!