Posts by basskiller

    Beste CP leden,


    Graag wil ik jullie een nieuwe promotie website laten zien. het is een promotie website voor criminal spellen en Overige Websites.


    Ook kunnen jullie nu nog goedkoop adverteren op de site! dit zal later (binnenkort) een hoger bedrag worden.


    Hopelijk hebben jullie wat aan de nieuwe promotie website!


    Website: http://www.*****.**


    Tom

    Hierbij wil ik even doorgeven dat anovic-cww wel toestemming heeft gekregen van de personen die bij dit topic erbij zijn gehaald. (Crazy & Mike)


    Dus graag geen slechte reacties meer over dit topic en ook geen reacties meer over wel of niet toestemming.
    (zelf geef ik ook even toe dat ik geen positief reactie gaf eerst maar mijn reden was dat ik het verdacht vond.)


    anovic-cww Veel succes met de verkoop.


    Basskiller (h)

    Citaat van startmijncrime

    Ja als we klaar zijn en goed verdienen
    je krijgt gewoon alle gegevens ftp en van hosting
    natuurlijk een vergoeding als we klaar zijn (h)


    Mvg remy


    En wat is de vergoeding? (ftp gegevens weten we al)
    Cass vroeg hier ook na alleen ziet het er anders opgevat dan het is..


    Basskiller

    En hoe zit het met die FAVicon van Alexander en Crazy?
    Waarom zit het hier ook op de site?


    bewijs: Crimeinc[.nl] (geen reclame)


    En ik heb nogal rare dingen gehoord over de source waar ik niet over kan praten eigenlijk dus dat hou ik voor me.


    Basskiller(h)

    Citaat van scarface

    ja en anders betaal ik 100 euro voor een lege scroll met tekst erop geplakt dat kan ik zelf ook nog wel.


    Ja klopt, en ik maar er geen probleem van ofzo.. haha.


    Greetz,
    Basskiller (h)

    Citaat van snor

    basskiller
    Zitten op die cod plaatjes geen copyright?


    En het is wel lachen dat dat ventje in zijn ouwe kloffie met zijn thompson tussen ventjes met een m4 of saw staat (xD)


    Maar de layout ziet er wel meesterlijk uit, alleen zonder header vond ik hem mooier. Mijn mening doet er natuurlijk niet toe maar goed :)


    Ik ook alleen Scarface wou graag een header.:p


    Basskiller

    Waar: Highlights
    Bug:


    PHP
    SQLSTATE[HY000] [2003] Can't connect to MySQL server on '127.0.0.1' (111)
    Highlights
    Op deze pagina vind je een geschiedenis van de highlights die op CP zijn geweest. Alle topic's die de crew heeft aangewezen als highlight vind je dus hier!
    
    
    Fatal error: Call to a member function query() on a non-object in /home/criminalsp/domains/criminalspoint.com/public_html/highlights.php on line 187


    Uitleg: als je op de link meer highlights klikt komt dat er ste staan.


    Basskiller

    Citaat van SkyNet

    @Bass, jij hebt het ook van Scareface neem ik aan?
    Die zet het niks voor niks in zijn Start topic, en de klant is koning, dus die mag lekker bepalen wat hij wilt ;)


    SvenB
    Heb het idee van scarface ja dat die ongeveer zo één wil.
    Maar dat je dan precies dezelfde scroll als mij gaat gebruiken vind ik wel een beetje jammer..


    Dan doe je niet echt de moeite voor de layout maar rip je iemand anders zijn design onderdelen.:x


    melvinp
    Jammer dat je niet meer mee doet, je ging de goede kant op.


    scarface
    Kies mij.. :$

    Jammer dat mijn idee van de Scroll word nagedaan.. maar goed als Scarface het zelf wil.. :S


    Ieder hoort toch iets voor zich zelf te houden dus een andere plaatje te gebruiken anders is het niet leuk voor de andere designers blabla..


    Nouja succes iedereen.


    Basskiller(h)

    Citaat van Seliim

    Basskiller van waar vindt ik die flessenpost brief?
    Die ziet er gaaf uit ik heb ook wat gemaakt alleen heb ik die flessenpost brief nog nodig :)


    & een mooie layout basskiller goed gedaan :D



    Bedankt Selim, Die flessenpost vind je op Google :P
    Ik kan helaas niet vertellen waar ik alles vindt anders win ik deze battle niet he.. Zodra ik deze battle gewonnen heb kan ik het je vertellen.


    Basskiller

    Citaat van Melvin

    Ja netjes basskiller ik denk wel dat dit is wat hij zocht ik zal het zo gelijk even doorgeven als hij op msn komt.



    Oke dat zou harstikke fijn zijn!


    Basskiller