• Citaat van startmijncrime

Ja als we klaar zijn en goed verdienen
    je krijgt gewoon alle gegevens ftp en van hosting
    natuurlijk een vergoeding als we klaar zijn (h)

Mvg remy

En wat is de vergoeding? (ftp gegevens weten we al)
    Cass vroeg hier ook na alleen ziet het er anders opgevat dan het is..

Basskiller

• Tegenwoordig falen zoveel projecten (hier op Criminalspoint toch), projecten waar niet eens ooit iets aan gebeurd is...

En dan nog, moest het zo'n groot project zijn (wat het toch wel is volgens mij) maak je geen topic aan met 3 lijntjes uitleg en als je niet eens beschaafd Nederlands kan praten/typen dan faalt het al helemaal! ...

• Maar als we allemaal dan
    goed werken ik heb er echt vertrouwen in
    maar voor de gene die willen helpen
    kan dat gewoon zeggen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.01.10 18:54:37:

Citaat van tree

Tegenwoordig falen zoveel projecten (hier op Criminalspoint toch), projecten waar niet eens ooit iets aan gebeurd is...

En dan nog, moest het zo'n groot project zijn (wat het toch wel is volgens mij) maak je geen topic aan met 3 lijntjes uitleg en als je niet eens beschaafd Nederlands kan praten/typen dan faalt het al helemaal! ...

niet echt mee eens er is altijd een oplossing
    want dat licht aan die gene die er geen zin meer in heeft en niet meer helpt

• Citaat van tree

Tegenwoordig falen zoveel projecten (hier op Criminalspoint toch), projecten waar niet eens ooit iets aan gebeurd is...

we zijn nog niet begonnen omdat we met zijn met ons 2
    2 personen maar dan lukt het nooit dus daarom vraag ik mensen die kunnen helpen

mvg remy

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.01.10 19:04:42:
    Dus Zijn er mensen

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!