input (chat) niet invul-baar zodra map met jquery wordt gebruikt.

  • Ik heb een chat systeem gebouwd, vrij basic maar hij werkt goed op elke pagina, let op ik gebruik op meerdere pagina's jquery/ajax posts/gets etc.. Geen probleem.


    Tot ik mijn mmorpg map laat laden en wil spelen en chatten tegelijk, dit lukt niet? Ik kan geen tekst invullen in de dood simpele input.


    Heeft iemand dit eerder gehad, en dus een tip heeft waar ik het moet zoeken?


    Mvg
    Dennii050

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Sorry mijn excuus, haha dacht dat ik hem al had ge-pasted.


    De input "message" field werkt niet bij het laden van de mmorpg map, waar ik helaas niet de code van kan laten zien maar dit schijnt niet het probleem te wezen gezien andere query functionaliteiten ook gewoon door blijven werken.
    Het enige wat niet wil lukken is die message field te laten "betypen" door een speler wanneer die in de map zit.

  • Als je server geen shorttags ondersteunt zie je dit gewoon op je site...


    Klopt maar op moment dat je een volledig systeem zo schrijft en je wisselt van server dan moet je al die tags gaan aanpassen, dus handig is als je het meteen doet. En op de vraag wat er is mis ik snap niet helemaal wat er mis gaat? Kun je het probleem beter omschrijven?

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Ik pm je even Ferhat met de link en inlog gegevens, al weet ik niet of je er veel aan hebt haha


    Edit na pm:
    Wat betreft het probleem, zie en ik weet niet of het mag hoor.
    Het is zeker geen spam ofzo bedoeld...


    Maar:
    -Link verwijderd-
    en login met demo2 / ww: demo3
    En je zult zien dat je niet kunt typen in de chat input, elk ander jquery aangeroepen functie werkt maar de simpelheid van het html form is niet invulbaar.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!