Tekoop aangeboden:
{GEKNIPT DOOR BEHEERDER WILLEM} bieden vanaf 40

Website's te koop!
- Dennii
- Closed
-
-
-
Ik kan geen game openen op maffiastart. Is naar je wildcards kijken?
-
Ligt aan Gethost, ik heb ze al meerdere mails gestuurd... Maar tevergeefs zette ze wildcards niet zomaar aan.
-
Krijg een melding van me virusscanner
-
Vreemd, Ik heb hem ff in de wachtrij staan voor me virus scanner.
Ik zie geen rare JS hacks of exploits. -
Pokémon is een hele discussie over geweest toch? In de vorm dat het niet bepaald legaal is...
-
En verdienen mag zeker niet ter aanvulling
-
Zou ik (per PM) wat meer informatie over Maffiastart kunnen krijgen? Denk aan structuur (MVC?), stukje voorbeeldcode, statistieken. Bedankt.
-
Ik ook dan a.u.b. ook een voorbeeld game
-
Heb Gethost nogmaals een mail gestuurd met de vraag of ze wildcard's aan willen zetten voor het domein.
-
-
-
Ben nog niet aan het scannen toegekomen. Ook wacht ik nog op een antwoord van Gethost. Wellicht verander ik de demo vanavond als ik wat tijd over heb op een andere host.
Mijn excuus!
-
Ik heb de voor de veiligheid van onze leden de link verwijderd. Als je een veilige link hebt kan je die weer toevoegen.
-
Link schijnt weer goed te werken, heb hem ook ff grondig getest met Eset en de js verwijderd, en weer gescant voor uploaden.
-
UP, site werkt naar behoren nu.
-
Bij aanmelding: Field 'passwordmd5' doesn't have a default value krijg deze melding bij het aanmaken van een spel of bij een bestaand spel als ik wil registeren kun je dit oplossen. stuur even demo!
UPDATE: nu als je wilt registeren krijg je melding Field 'shoutbox' doesn't have a default value
-
UP fout bekend, echter geen tijd om het op te lossen.
Nieuwe prijs {GEKNIPT DOOR BEHEERDER WILLEM} WYSIWG 20,- PayPal Only!
-
Het heeft geen tijd nodig om op te lossen.
Als je je registreert wordt er neem ik aan een SQL query gestuurd om het account aan te maken, ga naar PHPMyAdmin, of Navicat, ga naar de tabel waar jouw spelers van games in worden opgeslagen en verander de standaardwaarde van None > Null---
Voor de rest ziet site er goed uit, mooi systeem, alleen jammer dat elke site hetzelfde thema heeft. Maar daar kan aan gewerkt worden.
-
Thnx voor je bijdrage Scars.
Er zijn wel meerdere layouts mogelijk te gebruiken via het beheer gedeelte, ook kun je simpel nieuwe erbij zetten.Ik zal eens even kijken nog vrijdag of ik het ff kan veranderen in phpmyadmin, bedankt.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!