Systeem gezocht voor lezen van berichten en beantwoorden!

• Beste

Ik zoek iemand die een klein systeem kan maken die text leest en vanzelf daarop weer antwoord in bepaalde tijd.
    Laten we zeggen tussen 0 sec en 12 sec verder wil ik selecteren welk vak hij moet lezen.
    Tab + Enter moet erin gebouwd worden. Verder limiet instellen van bijvoorbeeld aantal inkomsten 10.00 euro bereikt dat die een melding geeft.
    Belangrijk is dat het systeem goed Nederlands leest, en daarop ook weer antwoord. Dat dit zeg maar op automatische piloot werkt.
    Wie kan voor mij dit in elkaar zetten spoedig:

Mijn vergoeding bedraagt 80 euro via bank overschrijving of Paypal
    Als u dit systeem kan ontwikkelen kunt u mij een prive bericht sturen met contact gegevens.
    Bedankt alvast en hopelijk tot snel.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je weet dat bedrijven als IBM (Watson PC), Google (Translate, Search Engine) en andere multinationals hier al moeite mee hebben, en jij wilt dat iemand dit voor jou maakt voor 80 euro :P?

Mocht iemand een systeem kunnen maken die dit goed kan investeer ik wel mee zodat het daarna kunnen doorverkopen voor een paar miljard ofzo...

• Het zou misschien wel kunnen, maar het zal nooit op een echt gesprek gaan lijken.

Iemand een paar weken terug CSI gekeken? Hier was ook zoiets gemaakt.

CSI is een serie? Is dus nep? :P Zoiets is op dit moment gewoon niet te maken. Misschien over een paar jaar. Maar op dit moment zeker niet.

PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!