Posts by ProApper

    Beste


    Ik zoek iemand die een custum veiling website kan maken voor me.
    Wil hiervan gebruik maken van het Symfony php framework of een ander goed framework
    Verder zijn dit de functies


    * Aanmelden via Social media
    * Bieden met tijd, datum, hoogste laagste bod
    * enkel admin kan producten plaatsen het is niet mogelijk door leden zelf producten te plaatsen.
    * bieden wil ik zelf kunnne instellen van 0,10 cent of 2,00 per omhoog bied prijs.
    * Afrekenen met Bitcoins omdat ik hier in verdiep ben.


    Met andere woorden wil graag een Bitcoin veiling gaan opzetten met 2dehandse en nieuwe producten.
    Mijn budget is 150,00 euro


    Je kan contact via skype opnemen de meeste kennen me al hier andere weer niet
    bjornvideos


    Hoor graag van jullie.

    Beste


    Wie kan voor mij een veiling site maken? met een design en script eromheen?
    Meer details wil ik graag bespreken via skype
    u kunt mij een prive bericht sturen via ictscripters.
    Ik wacht op uw antwoord.

    Beste


    Ik zoek iemand die een klein systeem kan maken die text leest en vanzelf daarop weer antwoord in bepaalde tijd.
    Laten we zeggen tussen 0 sec en 12 sec verder wil ik selecteren welk vak hij moet lezen.
    Tab + Enter moet erin gebouwd worden. Verder limiet instellen van bijvoorbeeld aantal inkomsten 10.00 euro bereikt dat die een melding geeft.
    Belangrijk is dat het systeem goed Nederlands leest, en daarop ook weer antwoord. Dat dit zeg maar op automatische piloot werkt.
    Wie kan voor mij dit in elkaar zetten spoedig:


    Mijn vergoeding bedraagt 80 euro via bank overschrijving of Paypal
    Als u dit systeem kan ontwikkelen kunt u mij een prive bericht sturen met contact gegevens.
    Bedankt alvast en hopelijk tot snel.

    Beste


    Ook plaats ik hier een oproep, net zoals bij sitedeals. Ik heb op 7 april een mailchat begonnen op adult gebied.
    Mijn scripter die mij beetje ondersteund met de website wilt nog wel helpen maar krijgt het momenteel druk met school, en zijn php bedrijf. Ik zoek iemand die verstand heeft van OOP, MYSQL, PHP, en die het leuk vind om mij te ondersteunen met een mailchat, hiermee bedoel ik uitbreidingen maken voor de website.


    Ik zoek iemand die betrouwbaar is, en verstand heeft van de vereiste talen.
    Vergoedingen worden wel besproken via skype. Mijn skype - Verwijderd door Moderator - voeg maar toe.



    Ik heb werk voor 2 opdrachten, dit zal ik bespreken via skype.
    Bedankt en hopelijk tot snel.

    Goede ochtend


    Ik heb een adult dating website, ik heb zojuist een clone chat gedownload, deze werkt behoorlijk denk ik. Enkel het bestand ontbreekt er
    Wie zou dit voor mij kunnen oplossen?
    Stuur even via prive bericht je skype door.
    Dit betreft een adult website.
    en zoek eigenlijk iemand die ook verstand heeft van OOP om mij een beetje te kunnen ondersteunen, ben niet zo slim met script taal. Enkel van een website opzetten en beheren hihi


    Gr Chantal K.


    : The requested URL /data/jquery-1.6.3.min.js was not found on this server.

    Beste Ontwikkelaar.


    Heb jij verstand van OOP, PHP, Laatste versie van MSQL?
    Voeg mij dan toe op skype ik heb een leuk project een eigen photo systeem met bel functie, stem functie, bingo, pro member account, en nog veel meer, het systeem is bijna af, Ik zoek iemand met goede skills die het leuk vind om ook eigenaar te worden ik ben 29 jaar oud. Doe dit vanuit mijn Hobby, Dus heb ik geen budget, maar budget verdienen we samen door middel van Pro accounts. 5 Dollar betalingen lopen via Multicards.com Interesse add mij: - knip - we bespreken de rest wel.