Hallo,
zouden mensen er behoefte aan hebben dat ik een blogbericht schrijf over hoe je quarantaine domeinnamen kan registreren?
niet alleen het registreren natuurlijk. Maar ook tips & tricks waar je op moet letten?
Hallo,
zouden mensen er behoefte aan hebben dat ik een blogbericht schrijf over hoe je quarantaine domeinnamen kan registreren?
niet alleen het registreren natuurlijk. Maar ook tips & tricks waar je op moet letten?
Wat zijn quarantaine domeinnamen juist?
Wat zijn quarantaine domeinnamen juist?
Als een domeinnaam volgens de WHOIS-informatie de status ' Quarantine ', ' Quarantaine ' of 'redemptionPeriod ' heeft, dan is deze kortgeleden door de provider opgeheven. Over het algemeen komt dit voor wanneer de domeinnaam door de eigenaar/beheerder is opgezegd.
Gezien de vraag hierboven, lijkt het me zeker nuttig hier een grondig blog bericht over te schrijven.
Is cewoon 40 dagen toch
Wil het grondig uitleggen inderdaad. Wat is het, wat doet het. Wat voor waarde. Hoe registreer je ze. etc.
Van mij mag je. Dan zoeken ze eerst hier en dan op Google
DomeinFreak.nl - Domeinnamen uit quarantaine
Maar de goede domeinen zijn moeilijk te registreren, heb er een script voor draaien wanneer ik er een graag wil hebben maar het is lastig.
Ik heb een partner site die ik gebruik om domeinnamen te registreren meteen als ze beschikbaar terug komen.
Kost me wel 80$ per domein, maar dat is het me waard.
Heb zo bv yourcrime.com kunnen kopen vroeger.
Om je extra te motiveren: als je er een grondige, goede blog over schrijft, geef ik je het dubbele aantal ITcoins ervoor.
Ik heb een partner site die ik gebruik om domeinnamen te registreren meteen als ze beschikbaar terug komen.
Kost me wel 80$ per domein, maar dat is het me waard.
Heb zo bv yourcrime.com kunnen kopen vroeger.
Om je extra te motiveren: als je er een grondige, goede blog over schrijft, geef ik je het dubbele aantal ITcoins ervoor.
Lees dit nu pas. Geldt dit nog steeds? Dan ga ik er volgende week aan beginnen :P.
Ja hoor, je krijgt nog het dubbele aantal ITcoins
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!