Google glass kopen?

• Hey,

Ik ben uitgenodigd als explorer van het google glass programma.
    Dit houdt in dat ik hem nu dinsdag uitzonderlijk kan kopen, voor andere mensen.

Als ik hem koop, krijg ik de bril, een zakje, een zonnebril om erop te zetten, oplading en oortjes.
    Het design nu eindelijk redelijk mooi aan het worden:
    http://www.google.com/glass/start/how-it-looks/

Ik heb hem al opgehad - en ik was onder de indruk (zie mijn blogpost hierover).

Het enige nadeel...
    1.500$, omgerekend een 1.000 euro.
    Hier komt nog bovenop: de belastingen en verzendingskosten.
    Uiteindelijk kost het me dus gemakkelijk iets van een 1.200 euro.

Wat denken jullie, zou ik dit doen?

• Ik zou dit persoonlijk nog niet doen. Dit vooral om de prijs, €1200,- is niet niks. Voor een 17-jarige student zoals ik is dat nogal een prijs. Als ik een full-time baan had met een normaal inkomen zou ik dit nog wel kunnen overwegen.

Google glass is een gadget die ik me zeker elke dag zie gebruiken als ik hem had. Om een van de eerste te zijn die deze gadget heeft is al helemaal mooi.

Aan de andere kant is het een gadget die niet echt noodzakelijk is. Ook is het misschien handig om te wachten voordat je een Google Glass koopt, misschien veranderd er binnen 1 jaar zoveel dat je er veel meer mee kan dan op dit moment en zijn er misschien dit soort gadgets van andere bedrijven.

Kortom als ik er genoeg geld voor had zou ik deze gadget zeker willen aanschaffen. Zit je te twijfelen over het prijskaartje dat hangt aan de Google Glass zou ik je aanraden om hem niet te kopen en te wachten tot of de prijzen zijn gedaald of dat er andere varianten zijn.

• Mooie gadget, zeker weten.
    Maar om hem elk uur te gaan opladen en ook nog z'n bedrag!
    Nee dankje, ik zou wachten op de consumer versie als ik jouw was.
    Zal vast een heel stuk goedkoper zijn, hopelijk ook beter en zal tegen die tijd ook genoeg reviews hebben om je keuze te versterken of juist het tegenovergestelde. Ik heb zelf meer zin in de opkomst van de consumer versie van de ocolus rift maarja.

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Ik denk dat google er verstandig aan zal doen om aansluiting te gaan zoeken met de grote merken.
    En zo dus de techniek aan gucci dolce en gabana lenen/verkopen/samenwerken

Om het uiteindelijk via de optiek aan de man te brengen.
    Op deze manier kunnen mensen die eigelijk al een bril op stertke hebben dit dan ook met de glass techniek kunnen hebben.

Persoonlijk snap,ik niet dat google een product in development openstelt aan de 'normale' consument.

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• Ik zou gaan afwachten.

Ik wacht ook meestal op reviews en meningen.
    Om zo men mezelf meer zekerheid te bieden.

Laat ons zeggen dat die bril misschien binnen een jaar of 2 minstens 15 - 20% goedkoper is dan nu?
    Tegen dan zullen er wss wel al nieuwere versies beschikbaar zijn. Maar het is up to you he ;d

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!