Nieuwe site

• Hallo iedereen,

Ik ben al enige tijd aan het zoeken naar een onderwerp voor een nieuwe site te lanceren.
    Dit omdat ik iets om handen wil hebben en wil werken met een team om zo mijn studies toe te passen.

Hebben jullie nog interessante onderwerpen of ideeën?
    De website moet totaal niet winstgevend zijn!

Alvast bedankt,
    Laurens

• Zoals koen al heeft beschreven in een blog artikel, is het misschien héél interessant om je te verdiepen in 3D website's. Dit lijkt toch wel behoorlijk 'next-gen' te zijn en wie weet wat je er allemaal mee kunt bereiken.

Je zou natuurlijk ook al een bestaand concept op kunnen pakken (Nieuws website'sl, blogs, text-based games), maar daar zijn er tegenwoordig zo veel van.

• Persoonlijk zou ik iets nieuws leren of een nieuw project beginnen waaruit je meerdere dingen kunt leren.
    Wat je bijvoorbeeld kunt doen is een site maken met een bepaalde framework, bijvoorbeeld Bootstrap of Zend.

Doordat je het met een framework maakt moet je eerst de basis leren van de framework(bij Bootstrap de standaard HTML & CSS classes bijv.) en zo kun je na een tijdje veel gemakkelijk alles scripten. Wat ik vooral had gemerkt was dat werken met een framework vooral tijd bespaard.

• Zoals koen al heeft beschreven in een blog artikel, is het misschien héél interessant om je te verdiepen in 3D website's. Dit lijkt toch wel behoorlijk 'next-gen' te zijn en wie weet wat je er allemaal mee kunt bereiken.

Je zou natuurlijk ook al een bestaand concept op kunnen pakken (Nieuws website'sl, blogs, text-based games), maar daar zijn er tegenwoordig zo veel van.

Welk bericht?:P

PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

• 3D cva.
    Maar ik heb altijd al interrese gehad in een spel waarin je een eigen bedrijf runed
    Dus vanaf de setup tot de problemen, financiele zaken, mensen aannemen en ontslagen meetings bijwonen en organiseren.
    Het lijkt me een heel leuk idee te zijn indien zoiets kan gerealiseerd worden.

Waarom dit concept:

Wel iedereen of toch zeer veel mensen dromen ervan om een eigen zaak te starten (ik ook trouwens).
    Maar allerlij dingen worden vaak over of onderschat.
    De kosten, hoe nieuwe werknemers vinden, alles organiseren etc.
    Of je komt in een financiele dip terecht en moet je natuurlijk zorgen dat je eruit geraakt ook.

Dat zijn allemaal situaties die worden over en of onderschat.
    En als er zo een realistische game zou bestaan die echt al dit soort situaties bevat.
    Kan je zo al een beetje inkomen en toch ook inzien dat het allemaal niet gemakkelijk is.

En ja mischien om zo een goede game te maken. Zal het wel veel geld en of tijd gaan kosten.
    Maar het is uiteindelijk een idee, en wie weet ooit een feit :d

Wat is jullie mening hierover?

Mvg,
    Jordi Hermans

Bewerkt één keer, laatst door J.Hermans: spellingsfoutjes eruit gehaalt ().

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!