The huge ICTScripter Project, who's in ?

Maffiagames van tegenwoordig
-
-
-
Hallo,
Zoals altijd bied ik me aan om code te controleren, door middel van pull requests (Git). Heb geen tijd om zelf te programmeren.
Let wel op, HTML 5 is clientsided. Wil je een maffia spel maken, dan zal er veel server sided moeten gebeuren, anders is kans op valsspelen erg groot.Mvg,
Tim -
Tim websockets en node.js :)?
Als het dmv Git gaat wil ik graag mee werken in de paar vrije uurtjes dat ik heb :).
de github van https://github.com/mozilla/BrowserQuest is wel leuk om door heen te bladeren!
-
Dit spel zit elke dag vol.
Word regelmatig geupdate. En is extreem populair.. -
Heb inderdaad even zitten kijken naar het client side gebeuren, maar een database er aan koppelen zal (in ieder geval het vals spelen) hier een oplossing voor kunnen zijn. Ik ga me nog even iets verder verdiepen in de source van browserquest
Edit: Al een tijdje de source globaal aan het doornemen, maar is er iemand hier die javascript zo goed snapt? Haha
Edit2: Ik zie dat de browserquest source veel gebruik maakt van public variabelen, dus wanneer je er aan gaat sleutelen zul je eerst de code héél goed moeten doorlezen.
-
Ik denk dat het inderdaad super lastig kan zijn om er fatsoenlijk een database in te zetten...
We kunnen in ieder geval een poging doen :p
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!