Cwcw updates

• Hier post is al mijn updates

Criminolz Updates

Update 1: Scooter Menu
    Downloadlink: http://mafiabase.nl/scripts/scootermenu.rar
    Wat is nog niet helemaal af: bij scooter certivicaat heb ik niet alle vraagen ingevuld met antwoorden wel heb ik de plaatjes dus als iemand dat wilt doen en hier wilt posten tnx;)

Bedanken:

Ik wil mafiabase nog bedanken
    dat ik zijn domein + ruimte mag gebruiken

Btw dit wil ik nog even kwijd als je iemand werk gebruikt toon je dankbaarheid dan en ga niet online zetten en w8en tot hij een nieuwe maakt zeg wat je ervan vindt dat geeft motivatie ;)

Met Vriendelijke Groet,
    Cwcw

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Als je het niet erg vind wil ik de certificaat maken ik wil scooter opties en auto opties ik maak scooter garage, stelen, en scooter race.

Probeer iets leuks te verzinnen zoals bij mafiaway maar in plaats van 2x bellen 5 x bellen ofso voor massabericht

is maar een voorbeeldje ;)

• Heb ze klaar, hier het bestand:

Oja, de afbeelding pad is niet goed, bij alle drie bestanden, het moet ingame/images/scooters zijn i.p.v images/scooters. Ik heb het bij alles al aangepast, maar ik zeg het alvast!

En je gebruikt twee namen: certivicaat en certificaat. verander dus het DB veld naar certivicaat, anders werkt het ook niet!!

• mooi gemaakt :)

ik zal er gebruik van gaan maken.;)

edit: het werkt niet omdat somige dingen certificaat heten en somigen certivicaat het moet met een f btw maar heeft iemadn een kompleet goed scootermenu gerart staan ? dan zou ik die wel willen hebben :)

mvg Duvelke

• Ik gebruik hem nu ook, en ik ben er erg blij mee.

Alleen als ik het certificaat gehaald heb dan blijft hij op de zelfde pagina staan en als ik dan op die pagina klik waar je dat plaatje van certificaat hoort te zien dan staat er geen plaatje.
    Maar in de DB staat wel dan ik dat certificaat gehaald heb en ik kan ook gewoon scooters stelen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!