Account in database

  • Hallo iedereen,


    Ik heb een vraagje.
    Ik heb een script met een database erbij maar er zit geen gebruiker bij en ook geen registratie pagina.
    Volgens mij kan ik handmatig een account in Phpmyadmin zetten/doen?


    Is dit mogelijk?
    Zo ja hoe?


    Mvg,
    Ruben

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dit zou je kunnen doen.


    Heb je ergens een tabel met bijv. de naam: leden, users, members, accounts of user_accounts?


    Zoja, dan ga naar die tabel, in PHPmyAdmin zit de optie invoegen, zo kan je handmatig je eigen account aanmaken.


    Wow.
    Van alle functies die ik gister heb geprobeerd ben ik "Invoegen" Vergeten haha.


    Dank je wel :thumbup:

  • Wat ik vergeten te melden was en GiovanniK dus zegt, kijk even of je script een bepaalde hash gebruikt voor je wachtwoord.


    Ik ben na 3 jaar weer beetje bezig met php.
    Dus ik ben niet zo een Pro heb je toevallig een tip waar ik die snel kan vinden of moet er echt in het script "Hash" staan?


  • Ik ben na 3 jaar weer beetje bezig met php.
    Dus ik ben niet zo een Pro heb je toevallig een tip waar ik die snel kan vinden of moet er echt in het script "Hash" staan?


    Zou je kunnen vertellen om welke source het gaat als het opensource is? Meestal zijn deze bekend en dan weten we of het gaat om SHA512 of gewoon MD5 etc.
    Maar, een hash functie werkt zo:

    PHP
    <?php
    hash('sha512', 'Dit stukje tekst....');
    ?>


    Als ik naar een bepaalde functie zoek in het script gebruik ik de zoekfunctie, wellicht is dat een idee om snel te zoeken?

  • Ik kon geen HASH in me script vinden.
    Het is geen opensource gewoon een klein projectje.



    Misschien word het nu duidelijker. Ik neem tenminste aan dat ik hier goed kijk.

  • Nog een goede tip:


    Zie phpMyAdmin NIET als een toffe beheerderstool om elke keer dingen in toe te voegen, want dat is het NIET. het is niets anders dan een MySQL-beheer tool, waarmee je ook je database om zeep kan helpen als je niet weet waar je mee bezig bent.

  • Oh ja sorry!


Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!