Uitslag proefmoderatoren

  • Beste leden,


    Na intern overleg hebben wij m.b.t. de proefperiode van de aangenomen proefmoderatoren het onderstaande besloten:


    Cas, J.Rijdes, Victor, L.Kok en M.Remijn zijn vanaf nu doorgestroomd naar echte moderatoren. Gefeliciteerd!
    A.Bijlsma en M.Beers hebben naar ons inzicht nog onvoldoende kracht getoond, zij kunnen zich de komende maand nog bewijzen.
    M.a.w., voor hen zal de proefperiode nog een maand langer zijn.


    Wij hopen dat jullie je kunnen vinden in onze beslissing en wensen onze collega's veel succes toe!


    Namens de beheerders en eigenaar,


    Lars Groot
    Beheerder ICTscripters

  • Luc,


    Dat is zeker niet waar. Achter de schermen zijn er per moderator soms ook wat verbeterpunten en deze hebben we ze ook medegedeeld. M.Beers heeft zeker de kennis, wij vonden echter dat hij niet actief genoeg was (in vergelijking tot de rest). Daarom kan hij zich alsnog bewijzen in de komende maand. Verder ga ik niet in op details van moderatoren in het algemeen, daarvoor is het privé.


    Met vriendelijke groet,


    Lars Groot

  • Allereerst proficiat aan de kersverse moderatoren! Wel zou ik graag mijn mening willen geven over het "actief" zijn van de moderatoren. Ik ben van mening dat 1 relevante reactie met veel nuttige informatie meer waarde heeft dan 10 reacties die geplaatst worden met als enig doel het tonen dat je "actief" bent. Dat laatste vond ik dat iets te veel het geval was bij enkele proefmoderatoren, hoewel ik zeker en vast begrijp dat ze het goed bedoelen!


    Voor de rest nogmaals proficiat aan de gelukkigen!


    Mvg,
    Sam

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!