Ik heb hier een probleem met mijn skype namelijk als ik hem opstart dan sluit hij direct.
Ik heb al heel lang geprobeerd dit op te lossen maar steeds geen resultaat.
Zou iemand mij kunnen helpen?

skype start op en sluit
-
-
-
Ik heb hier een probleem met mijn skype namelijk als ik hem opstart dan sluit hij direct.
Ik heb al heel lang geprobeerd dit op te lossen maar steeds geen resultaat.
Zou iemand mij kunnen helpen?Dit probleem had ik ook, wat ik had gedaan was Skype gewoon herinstalleren. Meestal lost dit het probleem op omdat er een document is die 'broken' was en deze dus weer wordt vervangen.
-
Dit werkt helaas niet.
-
Welk besturingssysteem gebruik je? Welke versie van Skype gebruik je?
Dit is toch echt essentiële informatie voordat iemand je verder kan helpen.
-
Ik gebruik windows 8.1 met de laatste versie van skype voor bureaublad.
-
Ik had dit probleem een tijd terug ook. Kans is dat het je windows zelf is. Kan je checken op updates of je windows up-to-date is?
-
heb dit probleem ook gehad. windows geupdate, skype opnieuw geinstalleerd. en dit heeft uiteindelijk de oplossing gegeven bij mij.
suces ermee!
-
ik heb die twee geprobeerd zonder resultaat
-
Het ligt aan je windows zelf.. je zult moeten updaten.
-
Ik heb het vandaag terug opgestart en nu werkt het wel, wel wat raar vind ik.
EDIT:
Nu werkt het niet meer, ik weet wel hoe het de vorige keer was opgelost, blijkbaar waren er toch updates geïnstalleerd, alleen nu sluit hij direct terug, updates geinstalleerd , skype opnieuw geinstalleerd maar geen resultaat.
weer edit: er stond gewoon iets op dezelfde poort, weet iemand hoe ik de poort van skype kan veranderen?
-
Ja je kan het aanpassen in de instellingen van skype, maar ik raad het je aan niet in skype aan te passen, indien je een andere poort kiest zul je deze ook open moeten zetten in je router. Heb je deze niet open werkt het nog niet.
-
zal het dan zo laten.
-
Waarschijnlijk staat dan zoiets als apache dan op poort tachtig. Je moet dan in skype poort tachtig uitschakelen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!