Echt? ABN AMRO

• waarom dit discutabel stellen,
    Indien jullie beide bij de ABN zitten zal de overboeking nagenoeg direct verwerkt worden.
    Anders morgen even op je rekening kijken want dan is hij sowieso verwerkt.

Indien het bedrag bij jou dus niet is bijgeschreven heeft de persoon het hoogstwaarschijnlijk niet overgemaakt,
    Om je klant tevreden te houden, hier maandag uiteraard pas reactie op geven.

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• waarom dit discutabel stellen,
    Indien jullie beide bij de ABN zitten zal de overboeking nagenoeg direct verwerkt worden.
    Anders morgen even op je rekening kijken want dan is hij sowieso verwerkt.

Indien het bedrag bij jou dus niet is bijgeschreven heeft de persoon het hoogstwaarschijnlijk niet overgemaakt,
    Om je klant tevreden te houden, hier maandag uiteraard pas reactie op geven.

De probleem nu van mij is ik vertrouw de klant gewoon
    Maar ik zit zelf bij ING bank en dat gaat tot maandag of dinsdag duren.

• Zoals Tieske zegt zal ik even wachten met reactie geven. Door de storing bij ABN Amro vandaag konden er ook geen transacties gedaan worden. Geen idee wanneer deze storing verholpen is.

Maar om het zekere van het onzekere te nemen, even wachten tot het bedrag daadwerkelijk op je rekening staat.

• Dit zou volgens mij zelfs voor de ABN AMRO medewerkers niet genoeg informatie zijn om dit te bevestigen.
    Websites kunnen gebruikers gemakkelijk aanpassen met bepaalde tools, plugin's, extensies.

Let er wel op dat wanneer je van ABN AMRO naar een andere bank/land een bedrag overmaakt dit wel een paar uren tot paar dagen kan duren.

• De probleem nu van mij is ik vertrouw de klant gewoon
    Maar ik zit zelf bij ING bank en dat gaat tot maandag of dinsdag duren.

Slim, echter als het om geldzaken gaat kun je helaas vrij weinig mensen nog vertrouwen. Op de website van de ABN AMRO staat dat betalingen binnen maximaal 3 werkdagen verwerkt worden, wacht dus even rustig af en heb je volgende week dinsdag nog niets op je rekening, neem dan contact op met de koper.

• Enorm jammer dat er in mijn betaling zeer weinig vertrouwen is... Omdat wij niet de zelfde bank hebben duurt het altijd even.. Zet het maar in dit forum als je het op je rekening heb staan..

Wantrouw is absoluut geen goed teken.

• @ Ik heb zeker altijd vertrouwen in mensen maar als je net nieuw met iemand een deal sluit weet je maar nooit

Zal effen topic erbij halen van vroeger van mij
    Ben link kwijt :S

Kort uitgelegd
    Gaf me twitter account aan hem zou geld krijgen kreeg print van persoon met gewoon snel photoshop
    En kreeg niks meer te horen en verwijderd en klaar. --- Lange geleden hier gebeurd ---

En dit is bij mij vaak gebeurd maar ik zou me vertrouwen in mensen moet vergroten exuces!

Maar misschien ligt aan mij soms heb ik er een fout gevoel bij.
    Maar hier kan slotje op heb me antwoord al

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!