Exit Coppa

  • In Amerika is er een bepaalde regelgeving, genaamd Coppa.
    Deze regel bepaalt dat je toestemming moet hebben van je ouders vooraleer je een site kan gebruiken.
    ICTscripters had dit systeem ook in zich, waardoor iedereen die een verjaardag koos die minderjarig was,
    ze netjes een formulier kregen om te printen, te laten tekenen door hun ouders en terug te sturen naar ICTscripters.


    Niet van deze tijd dus, want minderjarigen zijn al perfect in staat om op een forum te reageren.
    Bovendien hebben we verschillende mensen die zich registreren onder de naam van hun bedrijf en deze verjaardag namen.
    Regelmatig zijn deze bedrijven nog geen 18 ;)


    Daarom heb ik het coppa systeem verwijderd uit ICTscripters en kan iedereen zich, ongeacht de leeftijd netjes registreren. :thumbup:


    Verder wil ik nogmaals een warme oproep doen om mee te doen met onze sinterklaas wedstrijd.
    De prijs is echt de moeite :D


    Met vriendelijke groeten,
    Het ICTscripters team

  • ik heb daar ook nog nooit rekening mee gehouden. het is aan de gene zelf of die wilt registeren. en ik vondt het ook maar onzin!

  • Idd, het "Coppa" systeem is altijd waardeloos geweest.
    Je kan het altijd zelf tekenen of hoe dan ook gewoon de leeftijd nemen die je tot 18 maakt.
    Natuurlijk er zijn wetten en regels etc. Maar wie gaat die nalevene ne of controlerne als het op zoiets aankomt?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!