[GEZ.] Leuk idee voor een WP plugin

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Misschien een soort roster mod, er zijn enkele clans die wordpress gebruiken (waarom snap ik ook niet).
    En als ze dan hun teams en staff leden kunnen instellen daari lijkt misschien al een leuke stp vooruit voor wordpress? :d

• Misschien een soort roster mod, er zijn enkele clans die wordpress gebruiken (waarom snap ik ook niet).
    En als ze dan hun teams en staff leden kunnen instellen daari lijkt misschien al een leuke stp vooruit voor wordpress? :d

Klinkt voor mij als een simpele agenda plugin? Deze zijn er genoeg te vinden, en ik denk dat het onnodig is om hier een speciale plugin voor te ontwikkelen.

• Klinkt voor mij als een simpele agenda plugin? Deze zijn er genoeg te vinden, en ik denk dat het onnodig is om hier een speciale plugin voor te ontwikkelen.

Agenda?...

Ik heb het over een plugin, waarin je teams etc kan zetten met bv de positie in het team of management en aantal gespeelde wedsrijden.
    Ook misschien handig dat je dan ook komende wedstrijdens etc kan lanceren :d

• @Jordi:

Waar je je wedstrijden kan plannen, dat is dus een agenda..
    Misschien moet je iets duidelijker zijn wat je bedoeld. Je hebt het nu over clans en wedstrijden. Maar niemand snapt hier iets van denk ik, wat voor wedstrijden? Wat voor clans etc.?

@TS:

Misschien is het leuk om een soort van Instagram feed te maken? Waarbij je je account ID kan ingeven en dan vervolgens net als bij twitter, Facebook etc., de foto's weergeeft in een lijst. Of dat je een single post ziet. Met like erbij enzo.

Momenteel is Instagram heel erg populair onder de jongeren, en is natuurlijk leuk voor in een blog dat je je foto kan linken hieraan.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!