ik ben bezig met een nieuwe layout voor criminolz en geef hem gratis weg ENKEL OP CP
Criminolz algemeen topic
- Smil-E
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik zoek layouts die ik in de source ombouw
(Ik base ze zelf indien nodig) -
Zit nog steeds geen clan.
-
Citaat van TimD
willem ik ben bezig met het maken daarvan voor Criminolzz v1
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.08.09 09:30:30:
ben trouwens nu bezig met auto garage
daarna es naar die bugs kijken van je, nushOwkeej dan naja ik ben nu zelf ook bezig voor leuke optie als ze af zijn stuur ik ze je wel dan kan je ze erbij voegen.
Mits je het goed vind(a)
-
tuurlijk
-
Beste,
Ik zal binnenkort even de source bekijken van u. Als u mij een vrijgestelde account per PM kan geven met admin functies. Dan zal ik een compleet overzicht maken met wat er eventueel nog bij kan. Voor zowel de leden als de admin;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Voor mensen die de rijbewijs optie al willen, zie "Rijbewijs" topic in dit forum!
-
Ik heb beslist om vanaf nu de demo die op c.zirion.nl staat geheim te houden, omdat anderen dan toch alles kopieren
-
Beste,
Je kan het geheim houden maar alles wordt toch geript ;). Zet het gewoon online, de mensen die hier op het form zitten weten toch wel wie de enige echte is die de updates maakt. En omdat lasr nou de grote eer wil moet hij zelf weten. Ik vindt hem maar zielig bezig
Met vriendelijke groet,
A. Ruter[offtopic]Lars, er moet nog veel gebeuren aan osbanditi dezelfde bugs zitten er allemaal nog in. En jij bent scripter? Ik dacht volgens mij ook gehoord te hebben van een nieuwe lay-out?[/offtopic]
-
zal niet meer uitmaken
Project criminolzz: afgelast!
-
Beste,
Vindt het wel erg zonde dat je het project aflast. Mensen zaten heirop te hopen neem ik aan ;). Naja je hebt je best gedaan. Jammer dat je je zo laat kleineren door anderen...;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Ik deed hem om de mensen te helpen, ik heb wel wat beters te doen dan me tijd eraan te verpesten he ? Als er dan iemand komt zoals lars die alles namaakt en dan nog doet alsof hij het gemaakt heeft heb ik er al totaal geen zin meer in.
-
@ TimD, je naam staat al vanaf het begin in de readme?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.08.09 12:17:28:
@ Alex,
Ik begon met OSBanditi, en twee mensen volgden, daar zeik ik toch ook niet over (Jesse met Bandiet o.a.) -
Beste,
Ja dat is heel wat anders. Jij steelt dingen slimbo!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Dat is niet stelen, want het zou toch Open-Source worden gemaakt
-
Beste,
Tim ga gewoon verder man. Het is je eigen source hoor;)
Game-projects, je bent geen moderator hoor...:S
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
nee ik heb het druk.Heb nog drie grote projecten lopen
-
waarom geef je het op man, kom op ga verder
dan maak je veel leden mee blij:D:D
-
Ja, maar ik heb echt respect game projects dat je hem hebt vrijgestelt. als TimD zijn V1 wou afmaken zou mooi zijn want als goed is had die er al best veel updates ingestopt. en opeens aflasten vind ik erg jammer.
Ik was superblij toen ik zag dat hij updates zou aanpassen, maar blijkbaar gaat het niet door:(
Als game-projects tijd heeft voor een aantal updates zou me ook tevreden maken en vele anderen
-
Beste,
Sevano je praat nu net of dat iedereen updates moet maken en jij niet. Ga lekker je eigen updates maken. Damn man!!!...
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!