Javascript en canvas mobiel

• Hallo,

ik moet tegen volgende week een showcase website maken voor mijn studie en aangezien ik kan scripten wel ik er wel iets moois maken. Nu hebben ze mij verteld dat redelijk wat coaches de website wel eens bekijken op hun tablets (of andere mobiele dingen). Daarom zou ik even willen vragen of tablets etc. javascript of canvas tags ondersteunen.

Kan iemand mij daar extra uitleg over geven???

Willem

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Of de mobiel het ondersteunt is afhankelijk van welke browser diegene gebruikt, en de versie ervan.

Op de website:
    http://caniuse.com/
    Kan je bekijken of een bepaalde browser compatible is met datgene wat je zoekt.
    Meestal heb je dan ook een lijst met browsers zoals:
    IE Firefox Chrome Safari Opera iOS Safari Opera Mini Android Browser Blackberry Browser IE Mobile
    etc.

Maak gebruik van polyfills. Een script dat het toch mogelijk maakt om een bepaalde element toch functionerend te maken in een (bepaalde) browser.

Gebruik een virtuele mobiele machine om je code te testen. Bijvoorbeeld: Bluestacks app player.
    Download meest bekende browsers en test het uit :)

Pas je useragent aan. Moderne browsers hebben de optie om hun useragent aan te passen, zodat je bijvoorbeeld een mobiele browser kunt simuleren. Dit kan ook gerealiseerd worden met browser plugins.
    Grotendeels worden dezelfde browser engines gebruikt voor mobiel als voor computer.

Succes :thumbup:

Met vriendelijke groet,
    Ismail
    enthousiaste game developer

Bewerkt 3 keer, laatst door ismail123 ().

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!