If in een echo.

• Beste ICT'ers

Ik ben bezig met mijn reactie systeem.
    Ik wil dat mijn leden hun eigen bericht kunnen aanpassen dit is uiteraard niet zo moeilijk maar bij hun eigen berichten moet er dus een bewerk knopje bij komen.
    maar omdat alle reacties via een echo worden opgehaald lukt het niet mijn check script:

PHP
    if ($userid == $meid){
      $userbalk = '<a style="float:right; padding:2px;" href="?page=editbericht&action='.$reactieid.'" class="btn btn-primary">Bewerk</a>';
    } else {

}

En mijn reactie echo:

het probleem laat ik wel even zien:

Als ik een bericht plaats komt er netjes bewerk bij te staan maar bij iedereen die na mij reageerd ook

TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Als ik het goed begrijp komt er dus na jou reactie bij iedere reactie een bewerkt knop?

Controleren of de reactie/topic van jou is en in de if een controle zetten en daarna pas echo' en.

Het zou heel eenvoudig moeten zijn.

• Als ik het goed begrijp komt er dus na jou reactie bij iedere reactie een bewerkt knop?

Controleren of de reactie/topic van jou is en in de if een controle zetten en daarna pas echo' en.

Het zou heel eenvoudig moeten zijn.

Dat heb ik gedaan zoals ik bij mijn bovenste scriptje vermeld deze staat in de if.
    en de echo komt uiteraard daarna

Let op:

• ik weet het al het spijkt er word natuurlijk gekeken of jij de owner bent zoja:
    $userbalk = '<a style="float:right; padding:2px;" href="?page=editbericht&action='.$reactieid.'" class="btn btn-primary">Bewerk</a>';

maar zo niet dan gebeurt er niets maar dan moet userbalk ook naar niets gezet worden en dat ben ik vergeten

Let op:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!