2e mysqli werkt niet?

• Beste,

Zoals sommige al weten ben ik bezig met een klanten paneel daarvoor zijn 2 connections nodig 1 voor naar de database van de klant en 1 voor de database naar mijn site.

@edit het werkt alleen niet als ik de gegevens van het database laat ophalen:

php code info ophalen:

de php mysql2

PHP
    $mysqli2 = new mysqli("'$datahost'" ,"'$datausername'", "'$datapassword'", "'$data'");

probleem opgelost haakjes moesten weg

TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

Bewerkt 3 keer, laatst door ditismenno ().

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • No offence maar is het wel verstanding om verder te gaan aan jouw klantenpaneel als je in korte tijd 2 vragen stelt die elke beginner in php zelf opgelost krijgt...?

Ik wil best helpen maar niet voor zulke shit vragen :P

Edit TIP! RTFM ofterwel READ THE FUCKING MANUAL op php.net kun je zo goed als al je vragen die jij nu stelt terug vinden...

• No offence maar is het wel verstanding om verder te gaan aan jouw klantenpaneel als je in korte tijd 2 vragen stelt die elke beginner in php zelf opgelost krijgt...?

Ik wil best helpen maar niet voor zulke shit vragen :P

Edit TIP! RTFM ofterwel READ THE FUCKING MANUAL op php.net kun je zo goed als al je vragen die jij nu stelt terug vinden...

als je onder aan het topic keek kon je zien dat ik het al had opgelost voor iemand antwoorde

TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

• als je onder aan het topic keek kon je zien dat ik het al had opgelost voor iemand antwoorde

Als jij hier nog hulp wilt krijgen zou ik me maar iets anders opstellen, tevens zou ik ook aan je spelling werken, ziet er niet uit.
    Iedereen maakt typefouten, en ja ook ik doe dat, maar probeer het eens beter uit te leggen in het vervolg en neem je tijd voor een topic.
    Ik zie veel topics van jou, een goed overzicht is er niet dus ik kan het M.Beers ook niet kwalijk nemen dat hij zo reageert op jou topics.

Tip:
    Neem rustig je tijd om een topic aan te maken, vermeld altijd wat je zelf geprobeerd hebt, dit voorkomt al 90% van de reacties in je topic.
    Vermeld ook, indien van toepassing, een stukje code waar jij denkt dat het om gaat, vermeld hierbij ook de foutmelding die je krijgt.
    Wat ook nog wel eens wil werken, heb ik zelf ook gedaan, is de fouten noteren (kladblok e.d.) dan kan je dit altijd terug zoeken en onthoud je het voor de volgende keer.

Momenteel zie ik je niet echt vooruitgang boeken omdat je veel vraagt maar niet leert, dit kan sommige irriteren waardoor je geen hulp meer krijgt.

Zijn slechts tips, wat je ermee doet is aan jezelf.

• Menno,

Wat Fils zijn reactie betreft ben ik het eens. Je maakt je niet bepaald populairder door het voortzetten van je gedrag.
    Het laatste wat ik je wil is aanvallen. Maar probeer eens iets minder eigenwijs te zijn. Neem dingen aan en ontken minder, door het erkennen van fout gedrag, geef je aan dat je jezelf wilt aanpassen t.o.v de - in jouw ogen - "aanvaller".

En wat je PHP betreft. Leer eerst wat meer over de basis. Daarna een boek e.d. over file / code structuur. ;)
    Succes! :thumbup:

(Ook heb ik onlangs gehoord dat google veel antwoorden op vragen heeft!)

• Dit citaat kan ik wederom bekrachtigen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!