Tekst schrijver

• Bent u op zoek naar kwalitatieve teksten voor uw website?
    Voor 0,02 cent per woord schrijven wij SEO teksten voor u.

Minimale afname is 500 woorden.

Ook als u voorbeelden zoekt kunt u mij een privé bericht hierover sturen. Wij hebben enkele voorbeelden voor u klaarliggen.

Betalingen gaan simpel via PayPal of bank overschrijving.

• Ik ben wel benieuwt voor een nieuw onderdeel moet ik teksten hebben, even kleine vraagjes.

1. Zijn de teksten absoluut uniek en nergens te vinden?
    2. Wat is de levertijd hiervan (gaat om 1 onderdeel 500 woorden, als test)?
    3. Kan je over alles schrijven of heb je bepaalde richtlijnen ?

Edit:
    Tekst afgenomen bij de TS, zal na afloop een feedback in het topic plaatsen.

• Met deze persoon is absoluut geen zaken te doen.
    Persoon geeft geen enkele informatie met betrekking tot de tekst. Vervolgens na ruim 2 uur mee bezig te zijn geweest geld terug vragen.
    Wat een triest zooitje.

• Hier ga jij fout.

Ik heb vooraf gevraagd of jij ervaring had met alle soorten onderdelen waar jij duidelijk "Ja" op geantwoord had.
    Nu moet ik dus gaan uitleggen wat het kan en doet, hier huur ik geen tekstschrijver voor in, als je het onderdeel niet kent moet je hem ook niet aannemen.
    Er is vooraf ook duidelijk aangegeven welke soort onderdelen hierin voorkomen; Paypal, Mollie, 2Checkout enzovoort.
    Het zijn betaalmodules, wat valt hieraan uit te leggen, het is gewoon een dienst die aan website en/of webshop gekoppeld kan worden.
    Als je de dienst niet kent moet je die ook niet aannemen, wat je nu doet is zeer zielig en je zet jezelf behoorlijk voor schut.

Tevens is er een klacht ingediend bij PayPal want meneer weigert de aanbetaling te retourneren, pas hiermee dus op!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!