iPhone / iPad tutorials

  • Hey scripters,


    Na veel werken heb ik dan eindelijk me MacBook! *vreugdedansje*
    Ik ben al eerder op zoek geweest naar goede tutorials voor XCode, alleen die waren lastig te vinden.
    Op Youtube waren er natuurlijk een heel aantal. Maar ik kon niet echt een 'lessenserie' vinden, wat je bij Android wel veel hebt op youtube.


    Nu is mijn vraag of jullie een site, of youtube kanaal weten, waar je van begin af aan kan leren. En dan in elke video of les een stap verder in het programma / programmeertaal duikt.


    Groet,
    Jeffrey

  • Heb je de link uberhaupt gekeken er staan lessen op hoe je apps bouwt, het zijn zelfs videos waarin ze uitleggen wat het allemaal is en doet.


    Ik raad je eigenlijk ios programming af je bent een gemiddelde scripter zoals je aangeeft ga dan niet verdiepen in ios omdat het wel 'leuk lijkt' ios is moeilijker dan je denkt :)

  • Waarom ik al alvast wil beginnen met het bouwen van apps is omdat ik dit in me opleiding in September ga doen / leren. En ik wil er alvast wat van gaan leren zodat ik niet helemaal weg wijs ben.


    Ik heb inderdaad niet helemaal goed gekeken. Wordt inderdaad goed en uitgebreid uitgelegd.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!