Scripter in de aanbieding.

• Hallo ICTS Leden,

Na enige tijd op de achtergrond te zijn geweest zou ik graag mijn diensten aanprijzen.

Heeft u een project dat u wilt uitbesteden? bijvoorbeeld.
    Helpen met het maken van een minecraft server.
    Een maffia/crime spel te maken.
    Een script naar wensen maken en op opdracht.

Op alle opdrachten zijn mijn algemene voorwaarden op van toepassing
    Mocht u nog vragen hebben aarzel niet deze in het topic te stellen of via een privébericht
    Hoogachtend,

Maikel Martens

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • - Je uurtarief ?
    - Bedrijf ?

Word per project bekeken. Totale bedrag en geen uur tarief.
    Bedrijf is het niet het is een hobby.

Heb je ook een portfolio?
    Of eventueel een stukje voorbeeld code?

Portfolio nog niet aanwezig i.v.m. met weinig projecten.
    Een stukje code kan op aanvraag bekeken worden. Dit zal gebeuren via PB.

Heb je een portfolio? Zou graag voorbeeldcode zien.
    Ook zou ik nog even naar je algemene voorwaarden kijken. Het kleine beetje wat je hebt zit vol met fouten.

De AV moet nog uitgebreid worden.

• Dan baseer je dat op het moment toch echt fout; de kosten waar jij over praat zijn de WIK (Wet Incasso Kosten) kosten. Deze wet is sinds juli vorig jaar actief. Dit houd in dat bij het bedrijf waar de schuld is de incasso kosten mag krijgen. (Minimaal 40 euro, kan hoger zijn zie: http://www.lavg.nl/wik/calculator) Deze kosten kunnen maar eenmalig door een van de partijen worden geëist dus als jij 40 euro vraagt kan het incasso bureau NOOIT meer de 45 euro vragen die heb jij al gevraagd.

Daarnaast moet je er wel rekening mee houden met de laatste aanmaning die je stuurt dat hier expliciet in moet staan dat er indien niet betaald wordt er pas 40 euro incassokosten bij komen dit bedrag (40 euro) hoeft niet betaald te worden indien de schuldhebbende binnen 14 dagen (nadat de brief is geweest over die 40 euro) betaald heeft.

Indien die kosten niet worden vermeld in je brief (dus dat jij opeens uit het niks 40 euro erbij doet bij het totaal bedrag) heb je kans als het uit eindelijk tot aan de rechter komt dat heel de schuld wordt afgewezen in verband met foute kosten berekening.

My 2 cents :)

• M.Martens was toch een mod op criminalspoint/icescripters en vertrouwbaar?

EDIT HAMZA-R: Nee, de heer Martens heeft geen deel uit gemaakt van het team.

• Nee, hij is hier geen mod geweest ;) Of je hem vertrouwt moet je zelf weten. Maar als hij 40 euro rekent en niet weet waar hij het over heeft, terwijl hij boekhouder claimt te zijn, zou ik me toch zorgen maken.

• @Fils,
    Je kunt jezelf inderdaad geen formele ondernemer noemen als je geen kvk-inschrijving hebt. Ik twijfel sowieso aan zijn echtheid met dat hij advocaat enzo is als hij niet eens een geregistreerde onderneming heeft.

Maar op moment dat hij geen BTW berekent en duidelijk is over dat dit privé gebeurd kan hij het oogluikend als bijverdienste natuurlijk wel doen, wie doet dat hier niet? Maar je mag dan geen facturen uitschrijven, alleen kwitanties.

• @Fils,
    Je kunt jezelf inderdaad geen formele ondernemer noemen als je geen kvk-inschrijving hebt. Ik twijfel sowieso aan zijn echtheid met dat hij advocaat enzo is als hij niet eens een geregistreerde onderneming heeft.

Maar op moment dat hij geen BTW berekent en duidelijk is over dat dit privé gebeurd kan hij het oogluikend als bijverdienste natuurlijk wel doen, wie doet dat hier niet? Maar je mag dan geen facturen uitschrijven, alleen kwitanties.

Hier is dan even goed het factuur recht op van toepassing.

Mocht u twijfelen gelieve dat dan tegen mij te zeggen dan kunnen we die verhalen de wereld uit helpen en niet erin.

• M.Martens
    Een kwitantie is geen factuur, dit zijn 2 totaal verschillende dingen.
    Als we twijfelen moet dit juist openbaar zodat de rest ook weet waar ze aan toe zijn en of je verhaal wel klopt.

Uit berichten in je topic twijfelt momenteel iedereen aan je geloofwaardigheid...

Bij twijfel wil ik best bewijs overleggen met een getekende brief.
    Hiervoor gelieve dan wel een PB.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!