Meedenkend mede lid gezocht.

• Goedeavond,
    Ik zoek iemand die nog evt aanvullingen en verbeter punten weet voor Clanhosted.
    Demo account:
    Username: demouser
    Password: demouser

Ik heb net het subscription idee uitgewerkt en functioneert naar behoren, en wat nieuwe layouts echter de markt is schraal (van wat ik kan vinden) qua layouts.

Overigens zoek ik nog twee moderators die de site willen beheren, uitbreiden.

Ik dank jullie!

Dennie Kruizenga

• 1: Er wordt een fout weergeven bij inloggen (zie code)

PHP
    Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /**********************************/login.php on line 44

2: Account aanmaken kan ik spatie (white-space) gebruiken en zonder e-mail verder gaan (zie antwoord)

Code
    Your account has been made. Before you can log in you need to activate it with the activation code send to your e-mail address first.
    Continue

3: Login werkt ook op punt 2 (na registratie) is niet echt slim ?

PHP
    Login

You were successfully logged in. Continue

4: Als ik paypal annuleer kom ik op een onbereikbare link uit (zie link)
    https://www.paypalobjects.com/nl/cgi-bin/betaaldf.php

Verder werkt je demo login niet ;)
    Denk dat je even met iemand overal doorheen moet lopen aangezien dit geen goede naam geeft ;)

• Ik kan ook nog niet inloggen met de 'demouser' gegevens.

Als ik naar registeren ga, en op de button 'register' klik, krijg ik de volgende foutmeldingen;

Code
    No username was found.
     No password was found.
     No email-address was found.
     An user with that username already exists.
     An user with that email-address already exists.
     We already have a member with your IP-Address..

waarbij ik specifiek doel op de laatste 3.

Daarnaast als ik overal 'asd' in vul, en op registreren druk krijg ik ook;

Code
    Register

Your account has been made. Before you can log in you need to activate it with the activation code send to your e-mail address first.
    Continue

Ik denk dat dit toch nog redelijk cruciale fouten zijn, en dat je dit beter eerst op kan lossen voordat je veder gaat met alles.

Waar ik me persoonlijk echt enorm aan kan irriteren zijn website's die de linkjes in een nieuwe tabblad / scherm openen. Misschien iets om even over na te denken?

Ik heb inmiddels wat 'ongeldige' accounts aan gemaakt, dus als je door je db aan het kijken bent en je ziet rare namen, ben ik het geweest ^^

• Heb het nogmaals doorlopen, aangepast en live gezet.
    Ben nog in beta fase, alle bug meldingen zijn welkom.

Ik was nog niet op de hoogte van sommige functies die niet meer werken, ben nog maar slechts enkele dagen eigenaar van de MCS source.

• Ik ben even ingelogt op je demo account, en heb wat rond geklikt en een site 'test_site' aangemaakt. Ik heb het volgende voor je gevonden;

Als ik naar Subscriptions ga, en alles op 0 houd, en vervolgens op de buy knop druk, krijg ik te zien;

Code
    The transaction was successful.

Klopt dat?

Als ik bij Subscriptions iets op 1 zet, en vervolgens op de buy knop druk, krijg ik de melding;

Code
    0You do not have enough mcspoints.

Is die 0 in het begin misschien een type foutje?

Als ik naar de test_site ga, en op Layouts klik, krijg ik een zes tal layouts te zien. Als ik op één van de zes klik, krijg ik niks meer te zien. Gaat hier iets fout?

Misschien moet je even kijken naar je navigatie, aangezien het lastig is om vanaf het 'site menu' terug te gaan naar het 'hoofd menu' als je snapt wat ik bedoel. Daarnaast is het misschien handig om de 'foutmeldingne' die ik net genoemd heb duidelijker te maken. Ze staan nu boven aan de pagina in een zwarte kleur. Misschien dat je het zo kan maken dat de aandacht daar een beetje heen getrokken wordt.

Veder vind ik 't concept wel leuk. Ik weet niet of het origineel is, maar het is zeker een leuk idee!

• Als ik naar Subscriptions ga, en alles op 0 houd, en vervolgens op de buy knop druk, krijg ik te zien;

Code
    The transaction was successful.

Klopt dat?

Als je niks kiest, koop je feitelijk niks maar een andere melding is wel op zijn plaats.

Citaat

Als ik bij Subscriptions iets op 1 zet, en vervolgens op de buy knop druk, krijg ik de melding;

Code
    0You do not have enough mcspoints.

Is die 0 in het begin misschien een type foutje?

Yep, excuses!

Citaat

Als ik naar de test_site ga, en op Layouts klik, krijg ik een zes tal layouts te zien. Als ik op één van de zes klik, krijg ik niks meer te zien. Gaat hier iets fout?

Nee er gaat niks fout, layouts dienen nog aangevuld te worden in bepaalde game genres.

Citaat

Misschien moet je even kijken naar je navigatie, aangezien het lastig is om vanaf het 'site menu' terug te gaan naar het 'hoofd menu' als je snapt wat ik bedoel. Daarnaast is het misschien handig om de 'foutmeldingne' die ik net genoemd heb duidelijker te maken. Ze staan nu boven aan de pagina in een zwarte kleur. Misschien dat je het zo kan maken dat de aandacht daar een beetje heen getrokken wordt.

Veder vind ik 't concept wel leuk. Ik weet niet of het origineel is, maar het is zeker een leuk idee!

Hier ga ik zeker even naar kijken cakemasher!
    Uniek is het niet, wel is het volgens mij de eerste (van nederlandse grond) met zoveel opties, voor de webmaster dan.
    Uitbreidingen zijn efficient en gemakkelijk aan te vullen dmv het module systeem.

Thanks voor je feedback.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!