Submit werkt niet

  • ik ben bezig met een nieuwe design voor mijn website,
    nou heb ik geprobeerd de login te doen maar het wilt niet versturen?
    ik hoop dat een van jullie me kan helpen! alvast bedankt.


  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Input is selfclose. Dus <input type="submit" value="login" name="login" />.
    Ook moet je, zoals ik al in het voorbeeld gedaan heb, een naam meegeven. Kan je controleren welk formulier is verstuurt. ;)

  • gedaan maar nog het zelfde..


    hier code van het oud design:

    PHP
    <form action="/includes/user.login.inc.php" method="POST">
    		<table width="100" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="5">
    			<tr>
    				<td>Username: <input name="username" type="text" /></td>
    				<td>Password: <input name="password" type="password" /></td>
    				<td valign="bottom"><input type="submit" value="Log In" width="40" height="22" />
    					<input type="hidden" value="1" name="login" /></td>
                </tr>
    		</table>
    	</form>



    ik heb dit geprobeerd nu :



    maar als ik op login druk post dieniet

  • daar ligt het tog niet aan denk ik?
    want bij de oude doet die het wel gewoon het enige wat ik nu heb gedaan is het ingebracht in de nieuwe layout en nu post die niet..?

  • Really?


    Code
    /*
    				for the demo we disabled the submit buttons
    				if you submit the form, you need to check the 
    				which form was submited, and give the class active 
    				to the form you want to show
    				*/
    				$form_wrapper.find('input[type="submit"]')
    							 .click(function(e){
    								e.preventDefault();
    							 });

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • hahaha dankjewel keek verder dan me neus lang is :(. alleen begrijp ik nu niet precies wat ik moet doen ben beetje verward geraakt ..

  • hahaha dankjewel keek verder dan me neus lang is :(


    niet* ;)

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • De method POST moet veranderd worden naar kleine letter, in dit geval post gewoon.
    Anders zul je volgens mij krijgen dat hij alle POST value in de URL zal dumpen.


    Had zelf ook enkele weken geleden zo'n probleem.

  • Heb je het over http://www.verdienhier.nu/index12.php?


    Als je daar in jquery kijkt staat er nogsteeds preventDefault, wat de standaard actie van een submit button tegenhoudt.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Er worden in dit topic veel onwaarheden verteld:


    Citaat

    Ook moet je, zoals ik al in het voorbeeld gedaan heb, een naam meegeven. Kan je controleren welk formulier is verstuurt.


    Een submitknop hoeft geen naam te hebben. Gevolg is dat de value niet wordt meegestuurd, maar daar heb je toch geen boodschap aan. Submit knoppen zonder naam zijn daardoor vrij gebruikelijk. De submitknop werd dan nog prima.


    Citaat

    je form heeft nog altijd geen naam?


    Een form-element hoeft geen name-attribuut te hebben. Als hij deze heeft wordt deze ook niet mee gestuurd in de POST of GET data.


    Citaat

    De method POST moet veranderd worden naar kleine letter, in dit geval post gewoon.
    Anders zul je volgens mij krijgen dat hij alle POST value in de URL zal dumpen.


    Enerzijds klopt dit wel. XHTML verplicht te waarden POST en GET met kleine letters, maar mijn ervaring is dat browser zich daar niet druk om maken. Ik weet niet hoe dit zit met de huidige HTML 5 standaard. Wellicht weet iemand dit? Zoek het anders even op.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!