Banditi source aangepast problemen ?

• heb een aangepaste versie van de banditi source, nu is het zo als ik naar vliegveld ga, dan zegt hij geen eigenaar
    klik hier om naar de veiling te gaan, daar gaat hij dan heen maar zie je niks :(
    hoe kan ik dit oplossen ?
    want ik neem aan dat je daar nu normaal gesproken het vliegveld of treinstation zou moeten zien om te kopen ?

Groetjes Simone

• Een duimpje voor victor,
    Als er een probleem is, eens zoeken, vind je het niet meteen blijven zoeken, en dieper zoeken,
    En als het echt, echt niet wilt lukken vraag het eens ;)
    Zet er dan ook bij wat je al hebt geprobeerd, zo kunnen wij je probleem ook sneller zien op te lossen.

• Kijk ik heb natuurlijk wel gezocht als je op klik hier om naar de veiling te gaan gaat hij naar deze link :
    http://gunstreet.nl/v3/index.php?a=veiling

Op de pagina waar ik dan uit kom zie ik alleen het volgende staan :

Op de veiling kun je stations, vliegvelden en havens kopen. Wanneer je een een van deze in je bezit hebt moet je elk uur de kaartjes prijs betalen. Als tegenprestatie ontvang je de inkomsten als mensen van je station gebruik maken.

Soort Bieden tot Hoogste bod Bieden

Moet het niet zo zijn, dat ik hem gewoon kan kopen als er geen eigenaar is, want dan kan ook niemand hem verkopen op de veiling toch ?
    of snap ik het nu verkeerd ?

Maar goed de link waar hij heen gaat is dus in mijn ogen goed :S

• Kijk naar de code van de veiling.
    Worden daar database tabellen gebruikt? Zo ja, welke tabellen?
    Bestaan de tabellen wel?
    Bestaan er waardes binnen die tabel?
    Zit er een fout in de waardes van de tabel.
    Zit er een fout in de code van de veiling?
    Staat error report aan? Zo ja worden er errors weergeven?

Indien je bovenstaand nog niet hebt gedaan, dan raad ik je aan eerst meer in php/mysql te verdiepen.
    Zijn eigenlijk dingen die je zeker eerst moet checken voordat je een topic aanmaakt...

• .. of sterker als, aan een dergelijk PHP-script.
    Niet vervelend bedoeld, maar dat is je al een half jaar geleden al eens duidelijk gemaakt. Maak gewoon een keuze:

- Leer PHP, begin bij het begin van de tutorials
    - Zoek een andere hobby.

Maar halverwege instromen in een super-complex script waarvan je niet eens hoe het werkt, dat gaat echt niet werken. Het gaat niet alleen om te kunnen programmeren, maar ook om de theorie. Denk aan veiligheid, verschil tussen strings en integers en wanneer je die gebruikt, en wat functies precies doen, en wat 'variabelen buiten quotes' en waar dat goed voor is....

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!