• Hallo iedereen,
    Ik heb zo juist ook even het nieuws over de iOS 7 op icts gezet.
    Maar nu ben ik van plan (al een tijdje terug) om een iPhone te kopen met iOS 6.

Maar ondanks ik zag dat de iOS 7 echt lelijk is (mijn mening), en ik hoorde dat je hem MOET updaten,
    wou ik even hier vragen of het ook echt moet het updaten?
    Is er iets waardoor de iPhone normaal blijft functioneren zonder update ofzo?

Want vind de iOS 7 echt LELIJK, en wil graag de 6 behouden.

Alvast bedankt!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ios 7 beta is aleen nog maar uit die is alleen beschikbaar voor developpers.
    het is inderdaad even wennen met het nieuwe design. maar het gata wel na een tijdje, en sommige functies zijn zeer handig.

je bent niet verplicht om up te daten als de relaese er is
    volgens mij is alleen de iphone 4,iphone 4s en iphone 5 compactibel van de iphones.

• Beste,

Eerst dacht ik het zelfde als u daarover,
    maar als u hem eenmaal heeft wilt u niet meer terug naar de ios6,
    dit is veel handiger.

Milan.

Is het soms ook mogelijk om te downgrade? Als ik de iOS 7 zou hebben om te testen en het me niet echt bevalt?

als je ios 7 hebt samen met developper program ( dit houdt in dat je iphone geregistreerd staat als developper) dan kan je terugkeren, anders niet ( tenzij je jailbrak tools gebruikt)
    maar je kan developper worden voor +- 5 euro al als je zoekt op google.

het is inderdaad 2 dagen wennen aan het nieuwe ios maar hoe meer je het gebruikt hoe beter het wordt.

blijf je bij ios 6 dat mag natuurlijk ook, maar zoals eerder gezegd kan je toestel fouten/ lekken betavtten
    want als er een lek gevonden is en apple gata dit aanpassen zal dt o dat in ios 7 verwerkt zitten ( bijvoorbeeld ios 7.0.1)

onthou wel dat ios 7 beta 1 nog bugs/fouten bevat
    en dat de beta 1 op 24 juli vervalt dit wilt zeggen dat er voor die datum al een ios 7 beta 2 zal uitgekomen zijn en deze heeft ook een vervaldatum enz. tot de final release. dus je bent verplicht up te daten of je toestel gaat in recoverymodus

• Ik neem aan dat je 99 dollar per jaar per developer account bedoeld?

• Ik neem aan dat je 99 dollar per jaar per developer account bedoeld?

developper zijn is gratis,
    maar je moet wel 99 dolar ( 80 euro) betalen om je app in de appstore te plaatsen ( mits goedkeuring van apple)
    als je betaald hebt kan je aan de betas van apple, anders kan je alleen maar apps maken voor ios 6.0

als je die 80 euro hebt betaalt kan je wel als je je UDUD code van je toestel ingeeft ios 7 installeren, en je kan tot maximaal 100 UDID codes ingeven.

ik kocht dit en ik geef de beta's door aan vrienden,
    maar onthou wel indien je je UDID code doorgeeft aan een onbekende dat dit niet slim is, die persoon kan dan bijvoorbeeld iets misdoen op jouw UDID en apple kan je bannen. ( nog nooit meegemaakt, maar wel al eens gehoord van die mensen die cydia maken voor de iphone.)

• developper zijn is gratis,
    maar je moet wel 99 dolar ( 80 euro) betalen om je app in de appstore te plaatsen ( mits goedkeuring van apple)
    als je betaald hebt kan je aan de betas van apple, anders kan je alleen maar apps maken voor ios 6.0

als je die 80 euro hebt betaalt kan je wel als je je UDUD code van je toestel ingeeft ios 7 installeren, en je kan tot maximaal 100 UDID codes ingeven.

ik kocht dit en ik geef de beta's door aan vrienden,
    maar onthou wel indien je je UDID code doorgeeft aan een onbekende dat dit niet slim is, die persoon kan dan bijvoorbeeld iets misdoen op jouw UDID en apple kan je bannen. ( nog nooit meegemaakt, maar wel al eens gehoord van die mensen die cydia maken voor de iphone.)

Ik heb het even nagekeken en je moet wel degelijk betalen om deel te nemen aan het IOS Developer program, dit is dus niet om een app in de appstore te krijgen. Overigens blijft het geen slim id om UDID codes uit te wisselen, maar daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld.

Het is overigens "Developer" (met maar één p)

• je kan perfect inloggen zonder te betalen, maar je hebt dan maar een beperkt aantal tools voor developer, en als je betaalt kan je je app in de appstore plaatsen, en heb je toegang tot het volledige portaal van hun

Maar met alleen "perfect kunnen inloggen" kun je ook niet echt veel bereiken hé?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!