Inloggen blokkade ?

• Hallo als ik probeer in te loggen op mijn site, word het geblokkeerd door het bestand ansql bestand.
    De code zet ik hieronder, krijg namelijk geen error dit is de melding die ik krijg als ik wil inloggen :

Internet fout, ip adres doorgegeven aan domein houder.

Weet iemand waar dit aan kan liggen, heb al wat dingen aangepast, want de error was nog vele malen groter.
    De anti sql injectie zorgt nu dus voor het feit dat ik niet kan inloggen :(

Groetjes Simone.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Waarom zou je zoiets maken? Vaak kan het toch worden omzeilt. Gebruik gewoon goed óf de mysql escape functie óf PDO prepared statements.

Daarnaast gaat deze loop alle $array elementen bij langs en voert hij standaard uit wat er binnen de foreach loop staat want er zit verder geen check op of iets overeenkomt of niet.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Ik heb dit niet gemaakt, het zit standaard in het script ik zou het persoonlijk ook niet willen gebruiken.
    maar weet ook niet waar ik het kan uitzetten of iets dergelijks, maar goed de oplossing voor het probleem weet jij dus ook niet :(

• Simone, om het uit te zetten verander je de code naar;

Dat zou moeten werken..

• cakemasher het is opgelost bedankt voor de snelle reactie.

Er is nog wel 1 probleempje als je de pagina vernieuwt krijg je automatisch 2 credits bijgeschreven
    dit zou 1 keer per week moeten zijn.
    Nu heb ik gekeken in buy credits en vind ik alleen dit :

PHP
    <div style="margin-left:10px; font-family:Verdana; font-size:14px;">Callcredits zijn extraatjes die je koopt om sterker,<br> of beter te worden<br>Een aanrader is het betaald account. Dit is een grote<BR>combinatie van voordelen.<br>Je krijgt hierbij ook elke week <b><u>2</b></u> callcredits, dus kopen<BR>HOEFT niet!</div>

Iemand enig idee of het aan de crons kan liggen ?

Groetjes Simone.

• Aar, misschien moet je beter kijken wat de vraag is, het antwoord wat jij momenteel geeft heeft geen bertrekking meer daar is al een antwoord op.

Maakt dat wat uit dan? Alles is toch mooi meegenomen?
    En het gaat degelijk over SQL-injection, waarin in dit topic gesproken wordt?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!