Validation in popup

  • Hallo iedereen,


    Ik heb een probleem bij een nieuw project van me.
    Aanmelden gaat via een popup venster, enkel wanneer je op submit klikt dan sluit de popup zich.
    Ik heb ervoor gezorgd dat het venster zich niet herlaad, maar toch verdwijnt de pop-up..


    Hier alvast mijn code voor de validatie (Momenteel is hij niet volledig en zeker nog niet af!)

    Code
    - knip -


    De js code die ik gebruik voor de popup te tonen:

    Code
    -knip-


    Hopelijk kunnen jullie me helpen, online voorbeeld heb ik niet omwille van geheimhouding van het project.


    Laurens Kok

  • Op lijn 48

    Code
    })


    naar


    Code
    });


    Just a guess ;)

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • In JavaScript zijn puntkomma's niet verplicht dus dat maakt niet uit.


    Zou je de HTML ook eens kunnen posten? Heb je JavaScript nog niet helemaal doorgelezen, maar dat zou nog wel eens kunnen helpen.


    @Alexjeee: Met alle respect, maar als je geen echt idee hebt over het probleem is je hulp niet erg nuttig, ook al is het vriendelijk. ;)

  • Heb je een link met voorbeeld?
    Is eenvoudiger om te debuggen wat er juist wordt aangeroepen bij de klik.


    Als je een submit doet, wordt de pagina ververst.
    Je dient dus echt een ajax call te doen (welke iets kan submitten), om niet het venster te laten sluiten.
    Deze code zie ik echter hierboven niet bij staan, om uit te sluiten wat de oorzaak is.

  • Update, probleem gevonden door naar de code op zijn site te kijken:


    PHP
    //Open Modal Immediately
    modal.trigger('reveal:open')
    //Close Modal Listeners
    var closeButton = $('.' + options.dismissmodalclass).bind('click.modalEvent', function () {
    modal.trigger('reveal:close')
    });


    De close wordt aangeroepen bij het klikken op submit knop.
    De lijn van modal.trigger('reveal:close')


    Code
    <input type="submit" align="middle" value="submit" class="button green close" id="submitklant" name="submitklant">


    => je hebt hier een class op staan genaamd close, sluit dit het niet?
    Verander deze lijn naar:

    PHP
    <input type="submit" align="middle" value="submit" class="button green" id="submitklant" name="submitklant">


    En het werkt :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!