Verzendings adres

• Beste CP-ers,

Ik heb een webwinkel gemaakt op basis van oscommerce en heb daarbij gebruik gemaakt van de add on dat je alleen prijzen kan zien indien je bent ingelogd, vervolgens heb ik het account aanmaken veranderd in een inlogcode aanvragen zodat ze alleen kunnen aanmelden als wij daar toestemming voor geven. vervolgens kunnen ze gewoon netjes inloggen, echter is er geen probleem: doordat ik ze aanmeld vul ik alleen het email adres en het wachtwoord in en kunnen zei zo bij hen account wat dus betekent dat ze geen verzendadres of betaaladres hebben ingesteld (dit kunnen ze wel zelf instellen), maar ik pas me aan aan de gebruiker en we weten allemaal dat de gebruiker niet de kennis hebben die wij hebben dus gaan ze indien geïnteresseerd een product kopen en zien daar een leeg verzendingsadres, verder niks aan het handje want er staat een knop verzendingsadres instellen etc etc etc, wat echter mijn probleem is is dat ze ook verder kunnen gaan zonder een verzendingsadres in te stellen en vervolgens ook zonder betalingsadres

dus wat ik eigenlijk probeer te vertellen is dat als een klant een product wil afrekenen zei niet persee een verzendingsadres of betalingsadres hoeft in te vullen, nou zullen ze dat niet doen als ze geïnteresseerd zijn maar ik heb toch liever dat het wel verplicht is zodat grapjassen er geen gebruik van kunnen maken en het ziet er uiteraard wat netter uit, ik heb zelf al wat lopen klooien maar ben niet echt een php freak en vroeg me af of iemand me hierbij zou kunnen helpen.

Ik hoor het graag als er iemand tussen zit met kennis van oscommerce.

Met Vriendelijke Groet,

Frank van Schaik

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dus wat jij nu vraagt is ofdat wij even snel een scriptje voor je maken?
    Google is your best friend ;)

btw WMP-ers? iets te snel copy and paste gedaan van een ander forum?

• ten eerste aan bboy als je niks nuttigs te melden hebt reageer dan lekker niet

en verder nee dat vraag ik niet ik vraag of er iemand is met kennis van oscommerce die daar verstand van heeft aangezien ik niet veel verstand van php heb, en google heb ik allang gebruikt maar er was niks op google bekend over mijn vraag

• mijn script is

• Hoi!

Dit stuk code:

Zal moeten worden:

Tenminste, dit stuurt de klant als het goed is terug naar de shopping cart pagina. Ik kon niet terugvinden welke variabele de *vorige* pagina in zat dus.
    Als je dat wel weet moet je de "FILENAME_SHOPPING_CART" vervangen door de juiste variabele.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!