Smart watch: Agent

• Aangezien Apple heeft aangekondigd dat ze het komende jaar zeker geen slimme horloge gaan lanceren (iwatch), heb ik zonet een smart watch gekocht: agent.

http://www.kickstarter.com/pro…the-worlds-smartest-watch

Ziet er super strak uit, kan tot 30 dagen meegaan op batterij en hij wordt draadloos heropgeladen :)
    Verder is het eenvoudig om er apps voor te maken.
    Dit kan dus wel eens een super succesvol iets worden. :)
    Met net iets boven de 150 euro al bij al een heel goede deal. Apple zal zijn slimme horloge zeker niet onder de 500 euro verkopen, en als google er al met 1 komt zal dit ook meer kosten.

Ik kan niet wachten om mijn smart watch te ontvangen binnenkort. :D

• Ik weet niet of ik dit nog wel nodig heb zodra de google smart glasses uitkomen, vandaar wacht ik nog maar even met de aankoop van dit weer mooie nieuwe product op de markt.

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• ik heb al een smartwatch, en het is vreselijk onhandig, en irritant.

http://www.sonymobile.com/nl/p…s/accessories/smartwatch/

heb ik, en dan het plastic laten vervangen door een kwaliteits-bandje.

Je kunt er veel mee, bellen, smss'sen, Spotify nummer overslaan / harder + zachter zetten.
    Zaklampje gebruiken. tijd bekijken, twitter en facebook berichten bekijken, fotos nemen (alleen via smarthone dus eigenlijk kun je iemand bespieden door je telefoon ergens neer te leggen en dan op de foto en opneem knop te drukken).

maar een minpunt Géén ondersteuning van whatsapp.

• En wat is er dus vreselijk onhandig en irritant aan, want je noemt nu allemaal dingen op waarvan ik denk, is toch vreselijk handig. Alleen whats app niet kunnen zien vindt ik alsnog geen reden om het onhandig en irritant te noemen. Daar zou je gewoon ondersteuning voor moeten ontwikkelen.

De batterij gaat een dag mee soms nog geen dag.
    Verliest steeds de bluetooth contact met mij galaxy s4.
    Als je, je handen wast blijft het vochtig onder de horloge dit is heel irritant vooral omdat ik assistent chef in opleiding ben.
    Trilt om je post dat voelt alsof je hart klopt in je hand.

• De batterij gaat een dag mee soms nog geen dag.
    Verliest steeds de bluetooth contact met mij galaxy s4.
    Als je, je handen wast blijft het vochtig onder de horloge dit is heel irritant vooral omdat ik assistent chef in opleiding ben.
    Trilt om je post dat voelt alsof je hart klopt in je hand.

Die koen bedoelt gaat 30dagen mee, dus dat is sowieso al geen probleem. :P

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Ja, en die agent watch die ik besteld heb, die kan perfect onder water.
    Je kan kiezen tussen een leren bandje en een hoge kwaliteits siliconen bandje, in dezelfde prijs.
    Bovendien denk ik dat voor deze wel sneller meer apps gaan komen, zoals whatapp, gezien de simpele programmeertaal die wordt gebruikt :)

• Als je op http://www.kickstarter.com/pro…the-worlds-smartest-watch
    een account aanmaakt, en dan naar de link terug gaat, kun je kiezen welk pakket je kiest in het rechter menu.

Ik heb deze genomen van 199$, met het draadloze oplaad platform bij in :)
    Door het project te "backen" (vertaald = steunen) koop je meteen ook zo een horloge bij hen.
    Als je je account goed instelt van land, gaat hij automatisch de verzendingskosten erbij rekenen, maar best even op letten. :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!