Ik zou ook graag een code willen uitwisselen. Stuur me even een PM
Versio korting code's - 40.000 Klanten
-
-
-
Bekijk wel even de voorwaarden van de kortingscode.
Citaat
# De kortingscode is 4 euro waard en goed voor bijvoorbeeld een gratis .NL, .BE of .EU domeinnaam.
# De kortingscode kan éénmaal gebruikt worden.
# De kortingscode kan door iedereen gebruikt worden, BEHALVE door uzelf. Hiermee willen we klanten aansporen om via social-media, webblogs en hun favoriete forums in contact te komen met andere klanten van Versio en hun kortingscodes uit te wisselen. Ook is het natuurlijk mogelijk om de kortingscode weg te geven aan iemand die nog geen klant is. Het is niet toegestaan om uw kortingscode zelf te gebruiken, ook niet via een ander klanten account.
# De kortingscode is maximaal 14 dagen geldig of zolang de voorraad strekt.
# Indien de kortingscode bij een verkeerde bestelling wordt ingevoerd, dan kunnen wij de kortingscode niet heractiveren.
# De kortingscode kunt u invullen op de betaalpagina, bovenaan alle betalingsopties. -
Hier net zo!
-
Voorzien
-
Tip! Als je de code wilt delen op ICT Scripters zou ik het niet open in het topic gooien, omdat andere mensen (die er op googlen) het dan ook vinden.
Ik heb nog een code over: PM maar als je interesse hebt!
-
Ik zou ook graag met iemand met code wisselen. Stuur me bericht als je je code geintresseerd bent.
-
Ik wil ook een code ontvangen via pm
-
Code beschikbaar via pm.
-
Beste mensen, indien iemand nog een Versio code voor mij over heeft, dan graag emailen naar [geen email] ik heb er namelijk nog één nodig. dank u voor uw vrijgevigheid.
-
Hallo mensen.
Ik ben ook nog op zoek naar een code.
Als iemand er nog 1 heeft liggen mag hij hem via pb naar mij sturen :).Bedankt alvast
Mvg -
Ik heb er één vrijgegeven, eentje aan mij geven mag ook :$.
-
ze zijn bij mij ook altijd welkom de mijne is helaas al weg
-
Ik heb er nog een maar ik zou graag willen ruilen aangezien ik dringend een domein nodig heb
-
Ik ben ook nog op zoek naar een code.
Als iemand er nog 1 heeft liggen zou je die dan via pb naar me op willen sturen. :).Alvast bedankt.
-
Ik kan er ook nog steeds wel 1 gebruiken :p. Graag pb'en.
-
Wie wil wisselen met mij stuur maar pm
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!