Layout raten

  • Hallo cp'ers!
    Ik heb [offtopic]weer eens[/offtopic] een layout gemaakt. Deze keer wil ik natuurlijk ook weer jullie meningen! Zeker de positieve, maar vergeet de negatieve ook niet te zeggen [offtopic](houd het wel beleefd en zeg niet oerslechte layout, beetje uitleg kan ik gebruiken)[/offtopic]


    Stap 2:

    [offtopic][KLIK][/offtopic]


    Moesten sommigen niet weten hoe te raten;

    PHP
    [b]Punten:[/b] /10
    [b]Pluspunten:[/b] 
    [b]Minpunten:[/b]
    [b]Opmerkingen:[/b]


    Daag! :cheer:


    [offtopic]Helemaal off-topic reacties meld ik meteen aan een moderator/admin. Dus niet over voetbal ofzo beginnen ;)[/offtopic]

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @ NVBWebsites, wat kan ik eraan doen om hem meer tot een geheel te maken?


    @ W0utR, Welk lettertype vind je niet zo'n geweldige keuze?
    Ik doe de auto wel weg, bedankt voor de tips W0utR!

  • Citaat van W0utR

    Gewoon je lettertypes in het algemeen, je gebruikt er precies zo veel verschillende.
    Probeer dat al wat te minderen, en vooral die van je content vind ik echt niks


    :p Dat is arial :)

  • Logo mag je nu niet gebruiken, nooit niet gebruiken. Staat onder copyright van MafiaDeath.com, en is gemaakt door sosfactory.net.


    `Verder zou ik de tekst van smooth afhalen, en nog eens naar de indeling van het menu kijken, dit klopt van geen kanten, geen maat is gelijk.


    Punten: 3/10
    Pluspunten:
    H2, prijzenplaatjes
    Minpunten:
    Logo, tekst, menu, inputs (ziet er vreemd uit), Lettertype copyright, copyright op achtergrond.

  • Punten: 6/10
    Pluspunten: Opzich wel mooi opgebouwd.
    Minpunten: Lettertypes, logo, en menu.
    Opmerkingen: Pak andere lettertypes, en maak het menu wat mooier, nu ziet het er "paint achtig" uit.

  • Citaat van Cas

    Logo mag je nu niet gebruiken, nooit niet gebruiken. Staat onder copyright van MafiaDeath.com, en is gemaakt door sosfactory.net.


    Bedankt voor uw mening! Maar ik snap nog steeds niet hoe je kan zien of er copyright op een foto - cartoon zit? :sst: Kan u me dit eens uitleggen?


    Citaat van Flatliner

    nu ziet het er "paint achtig" uit.


    Zoiets kan niemand met paint maken. Heb ik ook al geprobeert :p
    Bedankt voor uw mening!


    Citaat van truxo

    Opmerkingen:
    1. de menubalk vliegt en is niet recht en te lang.
    2. het loginvak mist login button , maar verder wel goed.
    3. de font bij de header vindt ik niet bij te cartoon passen & is veels te druk.


    Bedankt voor uw mening!
    1. Menubalk doe ik opnieuw.
    2. :O Vergeten ... :$
    3. Ik weet het, maar ik vind een gepaste cartoon zoeken nogal moeilijk. Nu ik hoor dat er copyright op zit, ga ik hem zeker verwijderen :D

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.08.09 16:55:00:
    Stap 2 staat erop! Reacties?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!