Bandias lay out illegaal

  • Beste Cp's,


    Zoals jullie weten werk ik voor karhost. Bij ons draaien er verschillende games op de banditi source, die vervolgens de lay out gebruiken van andere maffia games. Bv criminas, bandias. Deze zijn volgens OTG illegaal. De mail:




    Ik hoop dat dit een waarschuwing is voor iedereen die gebruik maakt van die lay outs. Ik heb iedereen een mail gestuurd die er gebruik van maakt op karhost.nl

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van SuperAG

    Als ze dit willen kunnen ze het wel doen. Daarom dat ik ook iedereen heb gecontracteerd die op onze host draait.


    Ook ik heb geprobeerd in contact te komen, echter ook zonder reactie, maar deze mail volstaat.


    En volgens mij ben je als hoster altijd aansprakelijk voor de content van je klanten (weet het niet zeker, maar dacht het namelijk wel)..


    Voor mij is deze topic van goede nieuws waarde... bedankt voor het posten.

  • Citaat van Diester

    Scripts is ****** want dit is gemaakt door Game-projects...


    Zou wel alles aanpassen maar scripting is zeker niet van en kunnen je daarop ook niet pakken.
    Geef hem wel gelijk op de rest van de punten aangezien dit wel afkomstig van One two gaming is.


    Ze bedoelen daarbij, de scripts die zun hebben aangemaakt. Dit versta ik toch onder deze regel



    Citaat

    De scripttechnische kant is waarschijnlijk ontwikkeld door de ontwikkelaar
    van de zogenaamde “Banditi sourceâ€.

  • Citaat van SuperAG

    Ik spreek dan over de familie misdaden. Sommige mensen gebruiken ook de huidige misdaden van banditi


    Dit is dan zeker niet de fout van richard ...
    Zielig gewoon om hem de schuld te geven ^o)

  • Citaat van Diester

    Oke maar dit valt neem ik aan niet onder PHP (server-side)


    Daarom vind ik persoonlijk dat ze aan de server-side gedeelte niks kunnen doen.


    Html,css,JavaScript,images,flash kan ik wel begrijpen :cheer:


    Nouja, OTG doet nu gewoon moeilijk hierover omdat ze geen inkomen meer hebben. Ze denken dat het ligt aan de banditi source die niet van hun is. Ze zijn gewoon nooit eerlijk geweest, en hun spelers zijn dit gewaar geworden.



    DeWilde: Ik heb Richard nooit de schuld gegeven.



  • Ze wisten al voor ze bandias maakten, dat deze er was. Toen was het hun tijd van de doorbraak, en gaven ze aan dat er niets illegaal was. Ze hadden eigenlijk wel van het begin moeten aangeven dat dit illegaal is. Dan waren er nu geen problemen gekomen over, illegale lay outs die verkocht zijn, illegale flash games die verkocht zijn.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!