Posts by crimelife

    U kan er altijd een andere foto bijplaatsen om toch maar te vullen;)


    Veel succes met uw verkoop nog, ik zou nog eerst wat werken voor verkoop, dan krijgt u mss een hoger bod

    Ik wilde gewoon weten of er al 1 was, zodat ik met die kon verder uitbouwen en niet te veel tijd gging steken in een bestaand script:p


    Wie hem liggen heeft mag het hier altijd sturen of een jail met een vrijkaart

    Haal eens die n uit uw script,index of jail waarschijnlijk
    er komt altijd een n


    n<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

    Bedankt diester, ik had het dus juist.


    Nog 1 iets, als ze betalen met ideal gaat dat direct of wat gebeurt er? Ik bedoel de leden, want ik werk normaal via mollie


    na reactie hierop mag een slotje diester, of stuur me een pm indien u het weet

    Ben nu het ideal script van targetpay aan het bekijken:


    Weet iemand waar u het rtlo nummer kan vinden ik zie er 2 codes


    Geen ervaring met targetpay, geen reactie aub mensen enkel waar ik de juiste rtlo nummer van mij kan vinden aub

    Shop bugs krijgt hij, zoals iedere banditi site online (bijna), ook spellingsfouten, berijkt:s, ook iedere nederlandse site laat die fout


    doe gewoon je link, zonder index, familiebeheer.php en daar ziet u de fout, beetje denken he;)


    Fout kan simpel opgelost worden om de +- bug eruit te halen, maar beste is zelf even zoeken want er zitten nog bugs in andere scripts;)


    Edit:

    De helft die dan commentaar heeft, zal geen 1250 kunnen betalen en hebben geen ervaring genoeg. Ik heb gezien dat u hier niets moet proberen te verkopen, er komt altijd illegaal, niet van u en zo te pas, net zoals mijn layout.


    Laat nu toch dit topic met gerust, enkel met een bod zou beter zijn denk ik.


    Game-projects, tegen u had ik het niet, u weet waarover u spreekt!

    Mss kan u eens iets zelf proberen, ik stuur gisteren mijn versie, die werkt, maar bij meneer plots niet. Niets zelf doen en toch een site beheren. In al die jaren dat ik crimes heb, heb ik het zien verergeren. Ze hoorden dat er geld te verdienen was en daar waren ze allemaal, maar iets zelf dat kan niet.


    Waarom zo'n miserie maken over een mouseover, zoek via google hoe u er zelf 1 in uw script zet, of haal het stukje uit de online leden update.