Server doet niet meer

• Hoi,

Ik kan opeens niet meer vanaf mijn wifi verbinding op mijn website die ik host bij Versio.
    Als ik de wifi uit doe en op 3g internet ga doet de site wel gewoon, hoe kan dit? Ik kan ook niet meer in de phpmyadmin via versio...

Hopelijk weet iemand wat er aan de hand is,
    Philip

• Zoals al eerder is gezegd.

Neem contact op met Versio.

Als ik een spel had zou ik zorgen dat ik een nood protocol klaar heb.
    Dat als er iets mis gaat je meteen vanaf 1 naar 2 kan schakelen.
    Net als K.Rens hier op ICTS. (Zie topic:Zware investering.)

• Host al jaren alles bij Versio en tot nu toe erg tevreden.
    Heb er een vps draaien met meerdere sites erop en geen enkel probleem.
    Ook de klantvriendelijkheid heb ik niets op aan te merken...

Als je een firewall niet juist instelt, dan maakt het niets uit waar die gehost is.
    Dit probleem kan zich altijd voor doen.

• Host al jaren alles bij Versio en tot nu toe erg tevreden.
    Heb er een vps draaien met meerdere sites erop en geen enkel probleem.
    Ook de klantvriendelijkheid heb ik niets op aan te merken...

Als je een firewall niet juist instelt, dan maakt het niets uit waar die gehost is.
    Dit probleem kan zich altijd voor doen.

ik heb ook geen problemen, ik had 1 malig problemen dat aan versio lag en die hebben dat mooi opgelost, binnen de 15 minuten.

Hoi,

Ik kan opeens niet meer vanaf mijn wifi verbinding op mijn website die ik host bij Versio.
    Als ik de wifi uit doe en op 3g internet ga doet de site wel gewoon, hoe kan dit? Ik kan ook niet meer in de phpmyadmin via versio...

Hopelijk weet iemand wat er aan de hand is,
    Philip

soms gebeurt het dat mensen een server heel sterk willen beveiligen, te sterk beveiligd is ook niet goed. want dan kunnen er onnodige gebruikers verbannen worden voor bepaalde duur ( VPS server)

indien je een webhosting of resellerhosting bij hen hebt dan ligt het aan hun. tenzij je opera browser gebruikt
    want ik werdt altijd na minuten geblokeerd als ik mijn opera browser gebruikte ( wat raar is)
    maar als ik op versio zit met mozilla firefox of interner explorer dan had ik gene probleem,

ze hebben mijn ip op de whitelist gezet en mij aangeraden om een andere browser te gebruiken tot het probleem opgelost is.

• @ Versio
    Is aan twee kanten positief en negatief

@ Positief
    Ze helpen veel leden de problemen uit te werken
    ze geven goede support aan sommige leden

@ Negatief
    Waar ik al eerder bij zij sommige leden.
    Zelf heb ik probleem gehad toen ik begon over een advocaat
    begonnen ze wel anders te praten toen kwam de directeur
    en hielp me uitstekend het op te lossen

Je moet met versio dus goed over praten ;)
    Ze helpen je toch wel om het op te lossen

• On topic aub.
    De persoon vraagt niet hoe goed (of naar mijn ervaring eerder slecht) Versio is.

Als je via je wifi niet op je site kan, kan dit door 3 mogelijke redenen:
    - Versio heeft je ip geblokkeerd (contacteer versio)
    - Je internet provider/nameserver/dns geeft het ip niet correct door van je website. (probeer naar je website te pingen en kijk of dit wel werkt)
    - je hebt zonder dat je het zelf weet een firewall op je vps staan en hebt om een of andere reden jezelf per ongeluk verbannen.
    voer volgend commando uit: "iptables -L -n"
    Als er dan links ergens DROP staat en rechts ervan je ip, heb je jezelf verbannen ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!