vraag i.v.m. xp vordering

• Beste,

Is er iemand die weet hoe je op een crime game het best de instellingen zet i.v.m. het vorderen in rank.

Ik bedoel hiermee hoeveel xp krijg je per gelukte misdaad/auto stelen/... Ik weet eigenlijk niet zo goed hoeveel ik hiervoor moet nemen.

Ik wil zowiso dat ze niet al te rap naar het volgend level kunnen vorderen maar welke marge ik hiervoor moet nemen is mij een raadsel.

Tevens weet ik ook niet zo goed hoeveel xp ik aan de wapens moet koppelen die ze kopen voor sterker te kunnen worden.

Heeft iemand hier misschien een tip voor ? Of hoe hebben jullie dit ingesteld ?

Mvg,

Jerre

• Hoi hoi,

Over de marge kan ik zeggen dat ik dit gebruik:
    1e rank 2% per gelukte misdaad.
    2e rank 1,90% per gelukte misdaad.
    3e rank 1,80% per gelukte misdaad.
    4e rank 1,50% per gelukte misdaad.
    5e rank 1,15% per gelukte misdaad.
    6e rank 1% per gelukte misdaad.
    7e rank 0,90% per gelukte misdaad.
    8e rank 0,80% per gelukte misdaad.
    9e rank 0,45% per gelukte misdaad.
    10e rank 0,20% per gelukte misdaad.
    11e rank 0,08% per gelukte misdaad.
    12e rank 0,04% per gelukte misdaad.
    13e rank 0,02% per gelukte misdaad.
    14e rank 0,003% per gelukte misdaad.
    15e rank 0,002% per gelukte misdaad.
    16e rank 0,001% per gelukte misdaad.

Over de power kan ik zeggen:
    Dit maakt echt helemaal niks uit wat je hiervoor instelt, aangezien iedereen dezelfde power krijgt bij het kopen van een wapen. Zo kun je bijvoorbeeld voor 10 euro 10 power instellen, maar ook 1000, of zelfs 1000000. Dit maakt dus niks uit, omdat elke speler dezelfde power krijgt.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
    Philip

• Je kan wel als power het volgt doen bij aansluiting van de ranken hierboven.
    Wapen1: 10 power, kost 2.000, vanaf rank 1
    Wapen2: 22 power, kost 4.000, vanaf rank 4
    Wapen3: 38 power, kost 6.000, vanaf rank 6

Enzoverder

Hier ben ik het niet mee eens. Door deze manier is het onmogelijk voor beginnende spelers die later begonnen zijn de oudere spelers nog te verslaan.

• Bedankt voor alle reacties al tot nu toe... het is niet echt de bedoeling dat kleine spelers moeten investeren om de grote in te halen dus kwa power ga ik het constant houden...

@ kroepjes: die verdeling van u ziet er niet slecht uit, heeft u bezwaar als ik deze zou gebruiken als basis ?

Mvg,

jerre

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!